Beantwoord

Een positieve review over de afhandeling van een storing: goed gedaan!

  • 27 December 2023
  • 10 reacties
  • 178 keer bekeken

Reputatie 2

Ik heb geen vraag, ook geen probleem (meer). Maar ik wil graag even een positieve review achterlaten. 

Door een stroomstoring was helaas ons modem kapot gegaan.  Ik heb contact gehad met een KPN medewerker van de storingsdienst. Op zondagochtend (de dag voor kerst!). Super goed geholpen door alles te checken.  Ik heb diezelfde middag mijn kapotte modem kunnen omruilen in een KPN winkel (heel fijn).  De medewerker belde mij kort daarop terug om samen de installatie door te lopen. 

Alles werkt weer en daar zijn we heel blij mee!! 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 28 December 2023, 09:52

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +6

@Joe23 erg attent van je om te laten weten wat je onlangs hebt ervaren met de klantenservice van KPN. Al was het vanwege een stroomstoring. Maar zelfs tijdens deze drukke periode ben je snel geholpen aan een werkende internetverbinding. Geweldig. Hier word ik zelfs blij van! 

 

Hopelijk komt je reactie terecht bij de juiste medewerker 🤗

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Heel erg bedankt voor jouw positieve review, @Joe23: erg leuk om te lezen!

Als jij jouw postcode en huisnummer invult in jouw forumprofiel, kan ik achterhalen wie jou geholpen heeft en je complimenten delen met de betreffende medewerker! 😊

Reputatie 2

@Shyrin_   done!!   Leuk als je dit doorspeelt.  En vergeet ook niet de KPN winkel in Alkmaar, op De Laat. Daar ben ik ook heel fijn geholpen die zondag. Door daar het modem om te kunnen ruilen voor een nieuwe. 

Dank!  

Reputatie 7
Badge +16

Late reactie, maar gedaan, hoor: zowel mijn collega van de klantenservice als de KPN Winkel Alkmaar hebben jouw complimenten en linkje naar het topic van mij doorgestuurd gekregen!

Geen dank, alleen maar leuk om te lezen en door te geven! 💚

Reputatie 1

Ik wil graag een review geven over de monteur. Doe het maar via deze weg weet anders niet waar het wel kan🙂

 

Afgelopen maandag de 18e is de monteur Jos hier geweest, hij belde netjes van te voren om te zeggen dat hij eraan kwam. Das al het eerste plus punt. Hij heeft netjes alles geïnstalleerd. Hij heeft netjes een wifi check gedaan en mij uitgelegd over de kpn app. Ben zeer zeker tevreden over JOS DE KPN MONTEUR UIT DOETINCHEM vooral als ze zeggen dat als er nog vragen zijn ik die gewoon kan vragen. Als beloning verdiend hij wel een extra bonus😁. 

Groetjes Marleen Houwers.

Doetinchem. 

Reputatie 7
Badge +6

Erg attent van je @MarleenDoetinchem 

Hopelijk komt je reactie terecht bij monteur Jos 😉

Reputatie 1

Dankjewel voor je reactie 🙂Ja en de monteur was er blij mee😁. 

Reputatie 7
Badge +6

Dat geloof ik direct 😊

Reputatie 7
Badge +16

Erg leuk en fijn om jouw review te lezen, @MarleenDoetinchem! 💚

We vinden het erg leuk om complimenten door te geven: aan de betreffende medewerker en zijn/ haar manager. Om dit te kunnen doen, ontvangen wij graag jouw klantnummer en/of postcode en huisnummer. Je mag deze invullen in jouw profiel. Op basis van jouw gegevens kunnen we achterhalen om welke medewerker het precies gaat en geven wij het compliment graag door! 

Geef je hier een seintje als jij jouw profiel ingevuld hebt? 

Reputatie 1

Heb me gegevens ingevuld🙂 klantnr alleen niet want die weet ik ff niet. Maar wel postcode etc.

Hoop dat het zo voldoende is?

 

Groetjes Marleen. 

Reageer