Eindejaarsgroet 2023 van het KPN Forum

  • 19 December 2023
  • 23 reacties
  • 762 keer bekeken
Eindejaarsgroet 2023 van het KPN Forum
Reputatie 7
Badge +16

We naderen het einde van het jaar. Is 2023 ook zo voor jou voorbij gevlogen? We nemen je graag mee in een korte terugblik op onze Community! 

Aan het begin van dit jaar wezen wij onze klanten er op, dat serie-opnames opnieuw ingesteld moeten worden. Daarnaast hebben we een grote pilot met een groot aantal testers afgerond en hebben we onze nieuwe tv-ontvanger geïntroduceerd, het zal jullie misschien niet verbazen: het meest bekeken topic van het afgelopen jaar is… 🥁💁🏾‍♀️: KPN introduceert KPN TV+ 

Een voor ons interessant en goed gevonden topic is het topic vanuit jullie, het Feature requests KPN TV+ topic. Achter de schermen zijn we bezig gebleven met het verbeteren en optimaliseren van TV+, zoals elke 2 weken gemeld is in onze Product Updates

We kondigden ook een wijziging van onze Algemene Voorwaarden en we kregen de vraag waarom wij stoppen met het delen van MB's. Gelukkig was daar geen sprake van en verrasten wij jullie in november met de terugkomst van een combivoordeel: Dubbele data

Een willekeurige greep uit binnengekomen vragen: of de uitzending van de Oscars live te zien is bij KPN, of er een kaart bestaat met een overzicht van telefooncellen van vroeger en of KPN haar glasvezelnetwerk moet openstellen voor andere providers? En laten we het topic voel je vrij om raak te vragen niet vergeten! 😉

Naast vragen, gaven jullie ook uitleg, om elkaar verder te helpen. Ik vind dit topic daar een mooi voorbeeld van: klik! Onze Kennisbank is ook flink uitgebreid en dat hebben we onder andere kunnen doen op basis van jullie vragen. Het artikel Snelheid te laag bij KPN Glasvezel? Doe de check! is daar het bewijs van! 

Wij hebben jullie ook vragen gesteld in de vorm van een poll over kunstmatige intelligentie of jullie mening gevraagd over mobiele apparaten en de volgende generatie. Hier gaan we volgend jaar zeker mee verder! Spelletjes spelen, daar gaan we ook mee door: De Grote KPN F1 competitie krijgt een vervolg en we blijven elke donderdag een Dwaling op Donderdag of Dubio spelen.

Op 1 december van dit jaar stond de teller op 21.344 geopende topics en in deze topics hebben wij 152.057 reacties mogen ontvangen. Het laat zien hoe actief en betrokken onze community is en hoe goed ons platform gevonden wordt! 

Jullie inzet en betrokkenheid hebben hieraan bijgedragen. Door jullie input kunnen wij problemen aanpakken, wensen realiseren en dus onze service verbeteren: dat doen wij maar mooi samen! Héél erg bedankt allemaal!
Voor jullie tijd, bijdragen en kennis, de positief kritische feedback, (ongezouten) meningen en het scherp houden van ons.

Samen maken wij er een waardevol en levendig platform van en wij gaan onze uiterste best doen om daar in 2024 een flinke schep bovenop te doen! 

Namens het hele Forumteam, wens ik jullie hele fijne en mooie feestdagen toe! Ik hoop dat het dagen mogen worden, zoals je die het allerliefste wenst door te brengen! 

Warme groet,

Shy 


23 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Ook voor het moderatieteam en alle mede-forumleden:

Fijne, Vrolijke, Gezegende Kerstdagen en een Gelukkig en vooral Gezond 2024 toegewenst.

 

Reputatie 7
Badge +8

Voor sommige was het een dooie mus de dubbele data haha

Voor alle bezoekers en gebruikers van het forum een fijne kersttijd 🌲 en goede jaarwisseling ⛄ toegewenst. Met behoud van ledematen.

En lees vooral dit interview ook even.

Reputatie 6
Badge +8

Als je mij begin van het jaar had gevraagd of ik op dit forum zou zitten, had ik zonder twijfel nee gezegd. Toch anders gelopen! En daar ben ik als forumgebruiker, en wij als klant zeer tevreden mee.

Iedereen die dit bericht leest: fijne kerstdagen gewenst en een fijne jaarwisseling. 🎄✨

Reputatie 7
Badge +19

Zo zie maar @ikheetjeff. Het leven zit vol verrassingen. 

Reputatie 7
Badge +7

Voo alle bezoekers en gebruikers van het forum een fijne kersttijd 🌲 en goede jaarwisseling ⛄ toegewenst. Met behoud van ledematen.

En lees vooral dit interview ook even.

Ze staat er mooi op!

Reputatie 7
Badge +10

Alle mede klanten, forumleden en het complete moderator team van KPN, wens ik fijne en mooie 🎄 Kerstdagen 🎄 samen met vrienden en familie.
Maar daarnaast ook een super mooi ✨ Oud & Nieuw ✨ met veel oliebollen van de echte bakker, want die zijn gewoonweg het lekkerst (vind ik zelf).

Ben nog maar 4 maanden actief op het KPN Forum (wat gaat de tijd 🕰 toch snel), maar werd spontaan verrast met een doos met daarin lekker dingen, en een mooie Kerstkaart van het KPN forumteam.

Super leuk, en een extra stimulans om ook in 2⃣0⃣2⃣4⃣ zeer actief te blijven op het forum!

Een “herzliche Weihnachtsgrüße” uit Arnhem

 

Reputatie 7
Badge +7

@Michel.uit.Arnhem Vooral die persoonlijke, handgeschreven kaart getuigt van betrokkenheid. Pluim!

 

Reputatie 7
Badge +7

Als je mij begin van het jaar had gevraagd of ik op dit forum zou zitten, had ik zonder twijfel nee gezegd. Toch anders gelopen! En daar ben ik als forumgebruiker, en wij als klant zeer tevreden mee.

Iedereen die dit bericht leest: fijne kerstdagen gewenst en een fijne jaarwisseling. 🎄✨

Je beschrijft exact mijn gedachte toen ik dit topic las. Voor mij begon het jaar met een tv+ en met een superwifi die om de twee dagen exact om 03:00 offline ging. Met over en weer hulp en inzet van het forum en van de moderators is superwifi inmiddels niet meer offline te krijgen. Tv+ is voor mij een positieve verbetering van mijn tv ervaring en ik zie veel verbeteringen de laatste maanden. Er was een leuke tv+ forum meeting waar ik enkelen van jullie in real zag.

ik kroop zelfs even in de ACM rol om de schandalige Kadootjes van KPN door te lichten maar ik kon zelfs in het Koffie Kadootje in tegenstelling tot anderen geen complot vinden. Ik kreeg er zelfs een oude wijvenkoek voor. De moderators hoefden gelukkig niet van het bed gelicht te worden en de slimmeriken bestelden alleen een doos koekjes. @Berrie_Kaas wist het topic van prachtig commentaar te voorzien, waarvoor hulde.

De discussie over de inflatiecorrectie hield de gemoederen bezig met stevige kritiek. Maar ook zagen we KPN actie nemen voor de mensen met een minder grote beurs. Ook kregen we inzicht in de recycling van KPN apparatuur.

Ik wens alle forumgebruikers en de KPN moderators fijne feestdagen en voor 2024 veel uptime, een nog betere tv+ met veel value updates. En natuurlijk veel waardering voor alle KPN klanten.

 

 

Reputatie 7
Badge +10

@Michel.uit.Arnhem Vooral die persoonlijke, handgeschreven kaart getuigt van betrokkenheid. Pluim!

 

Sluit ik mij volledig bij aan!!
Een handgeschreven kaart, is ook zeker een stuk waardering vanuit het KPN forumteam.

Reputatie 6
Badge +8

@Michel.uit.Arnhem Vooral die persoonlijke, handgeschreven kaart getuigt van betrokkenheid. Pluim!

 

Sluit ik mij volledig bij aan!!
Een handgeschreven kaart, is ook zeker een stuk waardering vanuit het KPN forumteam.

Ik sluit mij hier de volle 1000% bij aan!! 

Reputatie 7
Badge +9

Hier zojuist ook de Kersttractaties + handgeschreven kaart ontvangen...ik sluit me aan bij de reacties hierboven: Hartelijk dank!!

Heb hier ook veel tijd doorgebracht dit jaar! Had ik eerst ook niet verwacht. Je leert er zelf van en je kan anderen helpen.

En natuurlijk voor iedereen een goed en gezond 2024!

Reputatie 7
Badge +7

Een pakje van KPN uit Groningen stond er in de PostNL app eergisteren. Mhhh, de Sinterklaas letter was toch al gekomen. Vandaag is het pakje helemaal vanuit het hoge noorden in het diepe zuiden aangekomen.

Ik kon mijn lach niet onderdrukken toen ik het pakje opende. Een echte Knols koek uit Groningen 😋😁 en andere lekkere dingen.

Een persoonlijke kaart en een persoonlijke touch in de doos… dat is toch om vrolijk van te worden en stiekem ook een beetje trots op onze groene brigade uit Groningen. Dat is verbinden met hoofdletters!

Op naar een mooi 2024.

 

Reputatie 7
Badge +13

Graag gedaan! Geniet ervan mensen :-) . Ik wens iedereen ook al vast fijne feestdagen en een goed 2024! 

Reputatie 7
Badge +16

Ik kon mijn lach niet onderdrukken toen ik het pakje opende. Een echte Knols koek uit Groningen 😋😁


Haha, ik kon het niet laten! 😅🤣

Reputatie 6
Badge +6

Vandaag ook een leuke verrassing ontvangen van het KPN team. Dat wordt zeker gewaardeerd. 

Hartelijk dank hiervoor en bij deze alvast fijne dagen gewenst voor iedereen hier op het forum.

Op naar een nieuw jaar met nog meer verbeteringen, ontdekkingen en mogelijkheden 🙂👍

Reputatie 7
Badge +7

Ik kon mijn lach niet onderdrukken toen ik het pakje opende. Een echte Knols koek uit Groningen 😋😁


Haha, ik kon het niet laten! 😅🤣

Mijn kast ruikt sinds woensdag naar anijs. Morgen maar eens aansnijden 😋

Ain plakje Olwief bai de leut is altied goud.

Reputatie 6
Badge +9

Ook van mij iedereen fijne kerstdagen en een zeer voorspoedig 2024!👍🎄

Reputatie 7
Badge +30

Fijne kerstdagen allemaal!

Reputatie 7

Happy Christmas! 🎄

Reputatie 7
Badge +21

Fijne kerstdagen iedereen !!

Fijne feestdagen allemaal 🙂

Reputatie 7
Badge +7

✨🎄Ik sluit mij bij al jullie goede wensen aan🎄✨

Reageer