Feedback op reclame kpn

  • 20 February 2024
  • 2 reacties
  • 640 keer bekeken

Reputatie 2

Beste KPN,

Ik heb geen vraag of probleem, maar wilde even laten weten dat ik het ontzettend goed vind dat jullie een reclame laten zien hoe je moet omgaan met sexting. Jullie zullen vaak kritiek krijgen op dit forum, of lastige vragen, darom nu ook echt een mooi en gemeend compliment. Gisteravond kwam ik hem tegen en vanavond weer. Mooi dat jullie dit doen en hiervoor tijd en geld investeren. Ik wist niet hoe ik het op een andere manier aan jullie moest kenbaar maken, daarom heb ik gebruik gemaakt van dit platform. Het maakt mij trots als ik zo'n reclame filmpje zie, dat mijn telefoonabonnement bij jullie is aangemaakt. Bedankt! 

Met vriendelijke groet,

Kristian 


2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Ik zag de reclame dit weekend 2 maal in de bioscoop,de zaal was 2 maal stil dus het heeft impact..

Helaas heeft het internet en mobiele apps ook een donkere zijde en het is goed om mensen daarvan bewust te maken dus ook van deze kant hulde voor KPN 😀👍🏼

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Kristian 1985. Bedankt voor het compliment! Ik zal zorgen dat het ook terecht komt bij m'n collega's die hier aan hebben gewerkt. 

En ja, er is genoeg kritiek te vinden hier op de community, en daarom des te leuker dat je de moeite hebt genomen om een berichtje hier te typen. Dus jij bedankt!

Reageer