[Gesloten] Meld je aan voor een TV+ onderzoek in ons KPN Experience Lab

  • 14 August 2023
  • 17 reacties
  • 1392 keer bekeken
[Gesloten] Meld je aan voor een TV+ onderzoek in ons KPN Experience Lab
Reputatie 7

KPN TV+ is nu ruim een half jaar live, maar het ontwikkelen hiervan blijft natuurlijk gewoon doorgaan. En in het kader daarvan zoeken wij vijf mensen om mee te doen aan een gebruikersonderzoek in ons KPN Experience Lab in Amsterdam

Update 22-08-23:

Aanmelden is niet meer mogelijk. Alle plekken zijn gevuld. Bedankt voor alle aanmeldingen!

Waar en wanneer?

  • Datum: maandag, 28 augustus 2023
  • Locatie: KPN Experience Lab, Teleportboulevard 121, 1043 EJ Amsterdam
  • Duur: 50 minuten

  
Er is plek op de volgende tijden:

  • 10:00 – 10:50
  • 11:00 – 11:50
  • 13:00 – 13:50
  • 14:00 – 14:50
  • 15:00 – 15:50

Er is een reserve tijdslot van 16:00 - 16:50. Degene(n) die voor dit tijdslot geselecteerd worden staan op reserve. Dit betekent dat je alleen hoeft te komen als één van de eerdere vijf gekozen deelnemers niet komt opdagen. Je wordt hierover op de dag zelf dan gebeld.

 

Voorwaarden voor aanmelding

  • Je bent een actief gebruiker van ons TV+ product
  • Je kunt op 28 augustus op eigen gelegenheid naar het Experience Lab komen
  • Je gaat ermee akkoord dat je gebeld wordt door het onderzoeksbureau waarmee wij samenwerken (Norstat/Respondenten.nl). Tijdens dit telefoongesprek zullen zij wat aanvullende vragen stellen om te kijken of je aansluit bij de gewenste doelgroep, en de verdere planning met je regelen als dat zo is.

 

Aanmelden!

 

Aanmelden is niet meer mogelijk.

 

Vul het formulier onder de blauwe knop volledig in. Je wordt dan binnen enkele dagen door Norstat/Respondenten.nl gebeld om te kijken of je ook daadwerkelijk geselecteerd wordt.

Dit betekent ook dat er zich meer dan vijf mensen kunnen aanmelden. We laten de aanmelding openstaan totdat we voor alle plekken iemand geselecteerd hebben.

We laten het formulier open tot en met vrijdag 25 augustus, of totdat alle plekken zijn vergeven. Mocht je je aangemeld hebben en niet gebeld worden, dan betekent dit dat alle plekken toch al zijn vergeven. 

 

De kleine letters:

  • De gesprekken duren 50 minuten. Graag 10 minuten van tevoren aanwezig zijn en je melden bij de balie.
  • Als je geselecteerd wordt en het onderzoek afrond krijg je, via Norstat/Respondenten.nl een vergoeding (bol.com bon) voor de moeite.
  • Als je geselecteerd wordt voor de reserveplek krijg je sowieso een reservevergoeding, ook als je uiteindelijk niet hoeft te komen.
  • Reis en/of parkeerkosten worden niet apart vergoed.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Heel erg leuk! jammer dat ik niet kan dan zit ik nog in het buitenland op vakantie.

Volgende keer beter

Reputatie 7
Badge +7

Goed dat dit georganiseerd wordt!

Jammer dat ik dan niet kan (want dan is mijn vakantie voorbij…).

Tja. Geen actief gebruik meer. De testbox, uit de test van af juni 2022, moet 31 augustus terug zijn ook. 

Nog niet naar nieuwe abonnement. Nu gratis espn onder andere. 

Reputatie 7
Badge +20

Mooi initiatief.

Ik werk op maandag en ik hou niet van onderzoeken.

Dus ik zie ervan af.

Maar bedankt voor het aanbod.😉😊

Reputatie 6
Badge +6

Helemaal wat ik wil. Gewoon 1:1 kunnen uitleggen wat er wel en niet oké is aan deze decoder.

Ik heb me aangemeld, maak hier graag tijd voor vrij. Woon dan ook 43 km van Amsterdam af. Goed initiatief!! 👍🏼👍🏼

Reputatie 1

Ik heb geen TV+
Ik hoop wel dat de vijf mensen een beetje verspreid uit Nederland komen, want der ervaringen verschillen volgens mij ook per regio en of je glas of koper hebt.

Succes iedereen.

Reputatie 6
Badge +8

Wat tof dat dit gedaan wordt. Dit wekt (nog meer) vertrouwen dat er serieus gekeken wordt naar verbeteringen. Ik heb mij opgegeven.

Reputatie 6
Badge +6

Wat tof dat dit gedaan wordt. Dit wekt (nog meer) vertrouwen dat er serieus gekeken wordt naar verbeteringen. Ik heb mij opgegeven.

Ja, dat vind ik nou ook. Als je wilt dat er iets aan gedaan wordt, moet je er ook aan meedoen. En het is mooi dat KPN dit zo allemaal in kaart wil brengen. Ik hoop dat ik uitgenodigd wordt. 

Ik maak nu pas gebruik van de kpn decoder, voor het installeren moet je een hele weg afgaan te veel invulling van privé gegevens email adres pin code's enz en het systeem is Android tv. Dat vind ik ook al minder, bij Ziggo het is niet nodig,geen email alleen WiFi gode 

Ik ben tot nu tevreden over 12 maanden  ga ik waarschijnlijk naar een ander tv aanbieder afhanglijk wat voor verbetering  bij Kpn gaat gebeuren. Grt Bernhard 

Reputatie 6
Badge +8

Ik maak nu pas gebruik van de kpn decoder, voor het installeren moet je een hele weg afgaan te veel invulling van privé gegevens email adres pin code's enz en het systeem is Android tv. Dat vind ik ook al minder, bij Ziggo het is niet nodig,geen email alleen WiFi gode 

Ik ben tot nu tevreden over 12 maanden  ga ik waarschijnlijk naar een ander tv aanbieder afhanglijk wat voor verbetering  bij Kpn gaat gebeuren. Grt Bernhard 

Je hoeft niet per se met Google in te loggen op je TV+ en je kan (locatie)gegevens delen uitzetten.

Dat begrijp ik niet @Benhard 

Bij installatie met het 14 cijferige itv abonnementsnummer en de itv pincode is de box al aangemeld cq geactiveerd. Meer is niet nodig. 

Verder bij gebruik wifi wpa code. Gezien het kleine bereik van wifi is dat natuurlijk niet bezwaarlijk. En via utp kabel, ethernet, speelt ie zonder wifi wpa hè. 

De meestgebruikte apps zijn vooraf geïnstalleerd en is Google account en toegang tot Play Store (ook) niet nodig. 

Dus wat je allemaal waar ingevuld hebt...🤔

 

Reputatie 2

Bij mij ging de installatie toch vrij simpel

Na een paar minuten kastje geïnstalleerd geupdate en afstandsbediening gekoppeld

Toen een favorieten lijstgemaakt

 Het tweede kastje  op de slaapkamer net zo simpel geïnstalleerd 

En de favorietenlijst en opgenomen programma's neemt hij gewoon over van in de woonkamer

Veel simpeler kan het niet

Alleen heb ik de beeldinstellingen moeten veranderen om mooi beeld te krijgen

Werkt uitstekend  en mooi beeld 👌

Reputatie 7

Ik hoop wel dat de vijf mensen een beetje verspreid uit Nederland komen, want der ervaringen verschillen volgens mij ook per regio en of je glas of koper hebt.

De bedoeling is wel dat alle deelnemers een verschillende doelgroep vertegenwoordigen. Denk aan verschillende leeftijden, verschillende gezinssamenstelling, regio, etc… Om, inderdaad, een zo breed mogelijk beeld te krijgen van hoe mensen het product ervaren en er ideeën over hebben. Dat is ook waarom we de aanvullende stap met het onderzoeksbureau er in hebben zitten. Zij vragen die dingen uit en maken de selectie.

ziggo software is veel beter/eenvoudiger. Handig bij opgenomen programmas dat je kan zien wat de reclame is bij ziggo, makkelijk wegspoelen dus. Ook opgenomen programma verwijderen bij ziggo simpeler. Hardware van kpn is beter, ingebouwde chromecast met androite tv, is super! Kpn software meer richting ziggo software zou naar mijn idee beter zijn.

@Domu .  Ik heb je comment verwijderd.  Daar is dit topic niet voor. Als je problemen hebt met de huidige tv+, bespreek dat dan in een eigen topic. 

Reputatie 6
Badge +8

Misschien ben ik te snel, maar zijn alle plekken al ingevuld? Ik heb zelf verder niks meer gehoord na mijn aanmelding en vroeg mij af tot welk moment je gebeld kan worden.

Reputatie 2
Badge

Hi @ikheetjeff,

Bedankt voor je bericht/reactie (en aanmelding). Toevallig heb ik gistermiddag te horen gekregen dat alle plekken voor nu gevuld zijn.

Bedankt voor jouw aanmelding (ook aan de anderen) en wellicht kunnen we je uitnodigen voor een volgend TV+ onderzoek als we dat gaan uitvoeren.

 

Met vriendelijke groet,

Kirsten van der Mierden - Onderzoeker bij KPN