Goede voornemens 2024

  • 1 January 2024
  • 10 reacties
  • 321 keer bekeken

Reputatie 7

Ik hoop dat 2024 wel het jaar wordt waarin KPN in haar goede voornemens de implementatie heeft opgenomen van de onderstaande punten:

1) HD met de beste kwaliteit op 1 inclusief integratie daarvan met de KPN TV apps.

2) KPN ID per gezinslid voor gebruik van KPN TV en mijnKPN.

 

​​​​Zoals je wellicht hebt opgemerkt zijn deze punten precies hetzelfde als vorig jaar.

Ik hoop oprecht dat KPN dit jaar echt aandacht zal besteden aan deze punten.

Het eerste punt is iets waar vele vele glasvezelabonnees al jaren last van hebben en het gaat er bij mij niet in dat dit op de TV+ Box eenvoudig geïmplementeerd kon worden terwijl dit op de "oude" TV ontvangers voor onmogelijk wordt gehouden.


10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Als je dan toch bezig bent : Kun je er ook iets aan toevoegen over hoge belkosten in het buitenland?   

Reputatie 7

Welke hoge belkosten in het buitenland?

Reputatie 7
Badge +20

@wjb 

Je bedoelt uiteraard HD zowel live als opname in de hoogste kwaliteit. 😉

Reputatie 7

@wjb

Je bedoelt uiteraard HD zowel live als opname in de hoogste kwaliteit. 😉

Nee, dat bedoel ik niet!

Het is nog altijd niet mogelijk om op mijn 5202 een opname van één van de zenders 661 t/m 670 te maken en deze via een KPN TV app of de site terug te kijken en dat moet nu eindelijk eens veranderen!

Reputatie 7
Badge +20

@wjb 

Helemaal duidelijk.

 

Ik heb alleen de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

En ik hoop dat in 2024 ook de opgenomen zenders in de hoogste kwaliteit komen (liefst zo snel mogelijk)

En dat er ook meer zenders in de originele stream komen.

@wjb, Betreft de opnames: dit wordt waarschijnlijk gerealiseerd met St. Juttemis. Ik denk dat KPN volledig inzet op verbeteringen en vernieuwingen van de tv+ box en dat begrijp ik ook wel als ik de klachten/functionele tekortkomingen over dat apparaat lees. Verder wens ik je een gelukkig nieuwjaar toe en waardeer jouw, voor mij althans, zeer zinvolle bijdragen aan dit forum. Dank je wel daarvoor.

Reputatie 7
Badge +20

@Edu2020 

 

Opnames, dat ben ik over begonnen, omdat ik dat heel erg belangrijk vind.

En ik denk dat het sneller kan en gaat gebeuren.

 

@wjb doelt op de “oudere” KPN tv decoders.

De Arris 5202 en Arris 2952 en Arcadyan HMB2260

Daar zitten de glasvezel kanalen nog steeds verstopt op 661-670

En daardoor kan je de opname niet op je mobiel of tablet zien. 

Voor mij is een goed voornemen, als KPN gewoon Tv5 toevoegd. Aan het zender assortiment in 2024. 

Reputatie 7
Badge +20

@H. Kling 

Zie hier, daar kan je deze wens kenbaar maken.😉

Over goede voornemens gesproken. Afgelopen maand zou Glaspoort.nl hier glasvezel aanleggen. De schouw is al geweest en de sticker voor het glasvezel punt zit al een paar maanden in de meterkast. Ik heb vorige week zelfs een tevredenheidsonderzoek per e-mail gekregen over hoe de aanleg is bevallen, welke aanleg? Inmiddels is het sinds 2 januari (!) afgeblazen: we staan niet meer op de planning.

Dit is de tweede keer binnen een paar jaar dat ons door of namens kpn glasvezel beloofd wordt en het op het laatste moment niet door gaat. 

Reageer