Mening gevraagd: nieuwe rubriek "Ask me anything"

  • 4 March 2024
  • 5 reacties
  • 110 keer bekeken
Mening gevraagd: nieuwe rubriek "Ask me anything"
Reputatie 7
Badge +19

We spelen met het idee om een nieuwe rubriek te beginnen op het forum: Ask me Anything!

Voordat we hier mee gaan beginnen, horen we graag van jullie, onze communityleden, of er interesse is in zo’n rubriek. Vul dan ook de poll in!

Tevens zijn we erg benieuwd over welke onderwerpen jullie graag meer willen weten! Noem je onderwerpen dan ook hieronder in een reactie. 

Heb je interesse in een Ask me Anything rubriek?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

In welke hoedanigheid? Ik ken het van Reddit AMA en daar vindt ik het vaak wel interessant. KPN medewerkers of iets dergelijks van verschillende afdelingen leren kennen en wat ze doen.

De rubriek Huiskamer bestaat al, dus ik vind dit geen nuttige toevoeging.

 

Reputatie 7
Badge +16

In welke hoedanigheid? Ik ken het van Reddit AMA en daar vindt ik het vaak wel interessant. KPN medewerkers of iets dergelijks van verschillende afdelingen leren kennen en wat ze doen.

Dat zou kunnen, @Ik_Combineer (schrijf je het op, @Jeroen van KPN? 😊)!

Stel je voor dat je meer zou willen weten over 5G, spoofing, KPN en duurzaamheid, of wat er in de bus van een monteur zit (😉), retourproces van apparatuur en wat daar allemaal bij komt kijken… (ik noem maar een aantal onderwerpen) dan kunnen we altijd kijken of er een expert op dat gebied vragen kan beantwoorden.

Reputatie 7
Badge +19

Yes, ik maak driftig aantekenen @Shyrin van KPN 

Reputatie 7
Badge +21

Misschien als ik er voorbeelden van zie, ik heb zo geen idee wat er in zou moeten staan,
Zou het niet een rubriek van illegale handelsadvertenties of links worden?

Yes, ik maak driftig aantekenen @Shyrin van KPN 

dat kun je ook op een 'rustige' manier doen @Jeroen van KPN  😋

Reageer