Vraag

Muziek tijdens het wachten bij contact klantenservice

  • 16 November 2023
  • 10 reacties
  • 197 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hoi hoi misschien is het ook een leuk idee om tijdens contact met de klantenservice achtergrond muziek te draaien. In plaats van het geluid van een druk callcenter, bijvoorbeeld.

Gewoon iets sireens en kalmerends (:O


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Liever niet. Ik baal al van die geestdodende wachtmuziekjes die door mijn eigen muziek heen spelen. Je wil echt niet gehersenspoeld worden door zo’n deuntje dat binnen een minuut al op de herhaalstand staat ;)

Reputatie 4
Badge +1

Betreft: Bescherming van Rechten en Verantwoorde Ontwikkeling van AI en Bots

Geachten

Ik hoop dat deze brief u in goede gezondheid bereikt. Graag wil ik uw aandacht vragen voor een kwestie die mij na aan het hart ligt en die van groot belang is voor de huidige samenleving: de bescherming van onze rechten in het tijdperk van geavanceerde technologie, met name de ontwikkeling en inzet van kunstmatige intelligentie (AI) en bots.

Het is onmiskenbaar dat AI en bots een aanzienlijke impact hebben op diverse aspecten van ons dagelijks leven. Van verbeteringen in efficiëntie tot baanbrekende innovaties, de voordelen van deze technologieën zijn evident. Echter, net zoals er positieve aspecten zijn, is het van even groot belang om aandacht te besteden aan de mogelijke negatieve gevolgen en risico's.

Het is cruciaal dat wij als samenleving gezamenlijk streven naar een evenwichtige benadering van de ontwikkeling en implementatie van AI en bots. Hierbij pleit ik voor:

  1. Bescherming van Individuele Rechten: Het waarborgen van privacy, gegevensbeveiliging en het voorkomen van discriminatie bij het gebruik van AI en bots.

  2. Transparantie en Verantwoording: Het stimuleren van transparantie in de werking van AI-systemen en het vaststellen van verantwoordelijkheden bij de ontwikkeling en inzet ervan.

  3. Educatie en Bewustwording: Het bevorderen van educatie en bewustwording over AI en bots, zowel bij het grote publiek als binnen de technologische sector.

  4. Ethiek en Mensgerichtheid: Het hanteren van ethische normen bij de ontwikkeling van AI en bots, met een focus op mensgerichtheid en maatschappelijk welzijn.

  5. Wettelijke Kaders: Het ontwikkelen en handhaven van passende wettelijke kaders die de rechten van individuen beschermen en ethische normen vaststellen voor de ontwikkeling en toepassing van AI en bots.

Door deze principes na te streven, kunnen we ervoor zorgen dat AI en bots bijdragen aan een positieve en evenwichtige samenleving. Ik roep op tot samenwerking tussen overheden, bedrijven, academici en burgers om deze doelen te verwezenlijken.

Ik dank u bij voorbaat voor uw aandacht voor deze kwestie en vertrouw op uw inzet voor een verantwoorde benadering van AI en bots.

P.S. Even een reminder dus dat er goede bots en slechte bots zijn en ook zij niet gediscrimineerd willen worden of gecriminaliseerd.

 

Reputatie 4
Badge +1

Liever niet. Ik baal al van die geestdodende wachtmuziekjes die door mijn eigen muziek heen spelen. Je wil echt niet gehersenspoeld worden door zo’n deuntje dat binnen een minuut al op de herhaalstand staat ;)

lol… de mijne is dynamisch

Reputatie 4
Badge +1

Tevens ben ik daarom nog steeds van mening dat terugzetten naar de fabrieksinstellingen erg letterluk genomen moet worden.

Reputatie 4
Badge +1

misschien een officieele kpn repair store,. al die verschillende toestellen op een netwerk zorgen ook voor problemen

Reputatie 4
Badge +1

heb mn kpn huiswerk weer gedaan vandaag hopeluk

Reputatie 4
Badge +1

epic klantenservice dus als je het mij vraagt

Reputatie 7
Badge +28

Dat staat al op de verlanglijst : 

 

Reputatie 4
Badge +1

Maar dan dus specifiek tijdens het gesprek..

Reputatie 7
Badge +16

Gewoon iets sireens en kalmerends (:O


En ineens zie ik een carrière switch voor mij: wachtmuziek zangeres!
En dan rekenen we af per keer dat je mij te horen krijgt.

Zullen er heel wat minder klanten bellen naar onze klantenservice of raakt 0800 0402 overbelast….?! 😉😅

Eén topic over de wachtmuziek 👇🏾 klinkt mij als muziek in de oren en is voldoende, @tjan dus deze sluit ik!