Poll: Ik wil graag kunnen kiezen welke reclames ik zie op tv

  • 10 July 2023
  • 28 reacties
  • 400 keer bekeken
Poll: Ik wil graag kunnen kiezen welke reclames ik zie op tv
Reputatie 7
Badge +16

Ik wil jullie aandacht graag vragen voor een nieuwe poll, deze keer over het onderwerp “reclame kijken”.

De vraag gaat over de relevantie van reclames, maar uiteraard kunnen we het ook hebben over wat er belangrijk is voor jou bij het bekijken van reclame (creativiteit, relevantie, lengte)? Wat vind jij van reclame op TV, online platforms en sociale media? En beïnvloeden reclames jouw aankoopbeslissingen? Zijn er specifieke reclameformats die je aanspreken of juist afstoten? 

Ik kijk uit naar jullie stemmen en reacties!

 

Ik wil graag kunnen kiezen welke reclames ik zie op tv


28 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Dat is in ieder geval goed nieuws @emielstroeve maar het geeft wel aan dat de grenzen worden opgezocht. Wellicht heeft je buurman een provider die niet zo verstandig is en kijk je alsnog andere reclame 😁

Toch een aardige vraag gezien de argumenten over en weer 😅

Reputatie 7
Badge +7

waar geld mee gemoeid is, worden grenzen opgezocht. Kan zo op een tegeltje aan de muur ;-) 

Reputatie 7
Badge +30

Deze poll is al een paar maanden oud, maar we blijven binnen KPN kijken naar hoe we tv kijken zo leuk en makkelijk mogelijk voor iedereen kunnen maken.

 

We hebben jullie hierboven gevraagd naar jullie mening over gepersonaliseerde reclames, nu zijn we benieuwd naar jullie inzichten over het wel/niet geven van toestemming om gepersonaliseerde aanbevelingen te ontvangen. In dit geval specifiek in de KPN TV+ app.
Je kunt ons helpen door de vragenlijst in onderstaande topic in te vullen. 

Daarnaast mag je je eventueel ook aanmelden voor een online vervolggesprek. Je wordt dan enkele dagen later gebeld door het werving- en selectiebureau Norstat waar KPN mee samenwerkt. Mocht je hier aan mee willen doen, krijg je van ons een waardebon ter waarde van €20. 

 

Reageer