Beantwoord

Suggestie voor de wachtmuziek

  • 9 August 2023
  • 41 reacties
  • 471 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1

hoi hoi heb enkele malen in de wacht gestaan bij enkele bedrijven en dat kan en mag echt beter.
(: niet om het een of ander misschien petephilly in huren om er wat beters van te maken :)

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 13 August 2023, 19:45

Bekijk origineel

41 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Tjan, wat een leuke suggestie. 

Helemaal ook omdat ik Pete Philly óók kan waarderen. Ik denk echter dat dit niet haalbaar is, een toch iets te grote investering om hem en de rechten in te huren. Ik kan het echter mis hebben, dus ik zet het intern door op de verlanglijst. 

Beste optie is nog steeds “kies 2 voor geen muziek” 😋

Ik herinner me dat we het hier in het verleden al ooit over gehad hebben. Ik had toen ook een, geloof ik, zeer goede suggestie maar ik denk dat die ook nog steeds niet in het retertoir is opgenomen. Best wel jammer imo. 😉😁

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik herinner me dat we het hier in het verleden al ooit over gehad hebben. Ik had toen ook een, geloof ik, zeer goede suggestie maar ik denk dat die ook nog steeds niet in het retertoir is opgenomen. Best wel jammer imo. 😉😁

 

 

Zou wel mooi zijn als je aangeeft over te willen stappen. 

Alex_P schreef :

Zou wel mooi zijn als je aangeeft over te willen stappen. 

Ik heb een postbike pro, dus ik hoef niet over te stappen. 😉🙂

*retertoir = repertoire. Zie dat ik een tiepvoatjuh maakte.

Reputatie 4
Badge +1

Hoi Tjan, wat een leuke suggestie. 

Helemaal ook omdat ik Pete Philly óók kan waarderen. Ik denk echter dat dit niet haalbaar is, een toch iets te grote investering om hem en de rechten in te huren. Ik kan het echter mis hebben, dus ik zet het intern door op de verlanglijst. 

Ik denk dat veel kan en mag en is van van deze tijd,. en tja excellent communications 

Het is een belangrijk visitekaartje voor een bedrijf,.


 

Reputatie 4
Badge +1

kies instrumentaal of met tekst eerder (:

Reputatie 4
Badge +1

muziek keuze zegt veel over een klant

i knew you were waiting van Sonny & Cher.

Als je blieft geen muziekjes. Dat stoort met wat ik zelf aan heb. Dan liever elke 15 seconden een piepje zodat je weet dat er nog verbinding is.

Tijdens in de wacht staat de telefoon speaker zodat ik de telefonist wel hoor roepen zodra deze er is. Verder staat gewoon lekker de radio aan. Niet te hard dan, hè. En ben ik lekker op het forum bezig. Dus ook nog een krakkemikkig muziek geluid uit de telefoon kan ik niet verdragen! 😵

Teiltje! 

Reputatie 7
Badge +12

Volgens mij is dit altijd rechtenvrije muziek. Want anders moet elk bedrijf wat de functie wachtmuziek heeft apart de rechten gaan kopen. Er zijn maar weinig bedrijven die dat doen.

 

Intern hebben we helaas ook wachtmuziek, maar gelukkig ook de optie “toets nu 1 voor geen muziek”

Reputatie 4
Badge +1

en bedrijf zoals kpn zou dat royaal wel kunnen doen,.

sry dat moet gewoon beter zelfs.

zoals het kpn betaamd redeluk en billuk

Reputatie 4
Badge +1

klachtenvrije muziek

Reputatie 4
Badge +1

het huidige was niet gepast zelfs voor de engelsprekende, jaag je dus klanten mee op stang of weg

Reputatie 4
Badge +1

tjah ach alles loopt toch soepel maar just in case (:

Reputatie 7
Badge +24

Je hebt je punt gemaakt @tjan

Reputatie 4
Badge +1

Ik verheug me om het resultaat te zien en of horen,.videochat had overigens  ptt al in het museum toen ik een klein jongetje was,,. meen ik me te herrineren

 

Reputatie 7
Badge +28

Ik verheug me om het resultaat te zien en of horen,.videochat had overigens  ptt al in het museum toen ik een klein jongetje was,,. meen ik me te herrineren

 

Ik had werkelijk nog nooit van Pete gehoord, maar hier is hij voor jou:  

 

Reputatie 7
Badge +21

Met die voorkeurmuziek kun je nooit alle klanten tevreden stellen, daar verschillen de smaken teveel voor.
Gewoon een optie van wel of geen muziek.
Ik kies altijd voor geen muziek, als ik die kans krijg.

Reputatie 7
Badge +9

Ik krijg weer flashbacks naar vroeger toen Ruth Jacott de reclames van KPN in de toenmalige PTT inzong.

Toen had je het liedje "Altijd dichtbij" ook als wachtmuziek. 

YouTube: Ruth Jacott - Altijd dichtbij

Reputatie 4
Badge +1

Met die voorkeurmuziek kun je nooit alle klanten tevreden stellen, daar verschillen de smaken teveel voor.
Gewoon een optie van wel of geen muziek.
Ik kies altijd voor geen muziek, als ik die kans krijg.

thx @Noordzee  die had ik nog niet gezien.. leuk om te zien!
Wel aardig multiculti, zelfs ik beweeg mee,. het blijft moeilijk maar zelfs daar kan inderdaad wat op bedacht worden toch? en stel je voor dat iemand wel op muziek luisteren en het toch best vind,.. kan ook gebeuren,.

Reputatie 4
Badge +1

ik hield namelijk helemaal niet van rap enzo, maar pete heeft het voor mij toch te doen gemaakt,.. groot respect verdiend zelfs…

Begrijp dat dit eigenlijk zeker met een wijsgeer erbij een heel moeilijke opgaaf is maar wel leuk huiswerk als het af is met een tien.

Reputatie 4
Badge +1

Momenteel krijg ik zowieso wachtmuziek te horen of ik nou op 1 druk of niet

Reputatie 4
Badge +1

De wacht muziek bij simyo is beter (: maar happerd een beetje

Reputatie 4
Badge +1

is intussen een heel stuk beter (:

maar ik zou toch meer iets on topics willen horen of een koninkluk deuntje (:

Reageer