Beantwoord

Suggestie voor de wachtmuziek

  • 9 August 2023
  • 41 reacties
  • 471 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1

hoi hoi heb enkele malen in de wacht gestaan bij enkele bedrijven en dat kan en mag echt beter.
(: niet om het een of ander misschien petephilly in huren om er wat beters van te maken :)

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 13 August 2023, 19:45

Bekijk origineel

41 reacties

Reputatie 4
Badge +1

hey hey,. was verbaasd om inmiddels wat anders te horen toen ik in de wacht stond,. maar de geluidskwaliteit was een beetje laag,. kwam niet helemaal luid en duideluk over

Reputatie 4
Badge +1

Niet de bedoeling dat de mensen opbellen om naar de wachtmuziek te luisteren ((: of misschien ook wel.. me nog niet genoeg verdiept in de capiciteit van de netwerken

druk op tien om wachtmuziek te luisteren (:

Reputatie 4
Badge +1

maarja ander punt is radiochatter was vroeger verboden, vrees dat we dat in deze tijden massaal genegeerd hebben en het zal wel niet zonder reden geweest zijn,..

Reputatie 4
Badge +1

ik vind de wachtmuziek nog steeds niet zo,. beter iets instrumentaals denk ik

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @tjan ,

Zoals Alex eerder al zei, je hebt je punt gemaakt. Je zal bij lange na niet de enige zijn die de wachtmuziek die we hebben niet kan waarderen, maar er is ook weinig zo persoonlijk en aan smaak gebonden dan muziek. Daarin zullen we het nooit een ieder naar hun zin kunnen maken, met name ook omdat we er altijd wel aan gebonden zijn om rechtenvrije muziek te gebruiken. Er wordt wel degelijk onderzoek naar gedaan om te kijken op welke manier we het voor de meesten in ieder geval zo'n prettig mogelijke ervaring kunnen maken, maar zoals gezegd, daar zal altijd een groep mensen bij zitten die we het daarin niet naar hun zin kunnen maken. Helaas lijk je binnen die groep te vallen. Natuurlijk wordt je feedback meegenomen, maar er zal geen enorme verandering plaatsvinden gebaseerd op een handjevol meningen. Ik hoop dat je dat kunt begrijpen.

Reputatie 5
Badge +1

Een veel betere oplossing is de wachttijden zo kort te maken dat muziekjes overbodig zijn.

Reputatie 4
Badge +1

neh ik vind de wachtmuziek nog steeds ongepast voor een bedrijf zoals kpn.

Reputatie 7
Badge +7

@tjan Volgens mij heeft @Raymondt (en eerder ook @Alex_P) al gereageerd op jouw bericht(en)...

Reputatie 4
Badge +1

https://www.trustpilot.com/review/www.kpn.com

Reputatie 4
Badge +1

het knopje 1 , geen wacht muziek werkt wel iniedergeval nu

Ik denk niet dat dit topic heel nuttig is @tjan 😕

De muzieksmaak van mensen is zo divers, er zal altijd iemand vinden dat andere muziek geschikter is. Dan blijft KPN bezig met aanpassen😉

Dus mijn advies: bel gewoon niet meer om te kijken wat de wachtmuziek is. Dan hoef je je er ook niet aan te ergeren. 

In bijvoorbeeld de supermarkt gaan ze ook echt niet de radio op verzoek van een klant op een andere zender zetten , hoe vervelend het misschien ook klinkt, je hebt niet overal invloed op. Je zult het ermee moeten doen .

Ik zou me er niet zo druk om maken.

Reputatie 4
Badge +1

ja daarom ga ik ook naar andere supermarkten

 

Reputatie 4
Badge +1

muziek is een heel belangrijk iets

Reputatie 5
Badge +1

Maar de verkeerde muziek een heel vervelend iets.

muziek is een heel belangrijk iets

Ja, maar je kunt gewoon zelf thuis, in de auto etc de muziek luisteren die je wilt. 

Dat je die paar keer per jaar dat je een klantenservice moet bellen met wachtmuziek die niet je eigen smaak is , is nou eenmaal zo. Je kunt er niks aan veranderen en zal er dus mee leren leven.

 

Op zoveel plekken zijn muziek, de wachtkamer van de tandarts, de frietkraam, winkelcentrums, restaurants. Je kan niet verwachten dat daar muziek wordt gedraaid die jou smaak is. Daar heb je ook niks over te zeggen. 

Reputatie 4
Badge +1

gewoon iets instrumentaals(dynamisch) is misschien beter, petephily had toen die reclame van mystery repeats

kan per klant verschillen inderdaad, leuke opdracht om aan te werken, maar ook moeiluk

mijn mams was vroeger jury eurovisie songfestival (:O

helemaal geen muziek ? hmz  dan een goeie wacht toon,. daar ga ik alweer

politie autos met armin van buren blue fear  sirenes bijvoorbeeld

Reageer