Sticky

Voel je vrij om raak te vragen!

  • 13 February 2023
  • 431 reacties
  • 5458 keer bekeken
Voel je vrij om raak te vragen!

Toon eerste bericht

431 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Waar kan iemand je voor wakker maken?

Goed voedsel natuurlijk. Roti, hotdogs, broodje hamburger met van die gekarameliseerde uien op een briochebroodje, zoiets. Om maar wat voorbeelden te noemen. 

 

En voor de volgende. 

Drink je bier? Welke stijl vind je het lekkerst? 

Reputatie 7
Badge +17

Drink je bier? Welke stijl vind je het lekkerst? 

 

Zelden. 😅 Maar als ik het drink is het kriek! Specifiek deze 

 

Mijn vraag voor de volgende: 

Wat is iets willekeurigs wat je ooit geleerd hebt en nooit meer bent vergeten? 

Reputatie 7
Badge +12

Een Rubix cube oplossen, ooit op school van een vriend geleerd en onlangs weer eens succesvol gedaan.

 

Zou je liever in een knus hutje in het bos (met glasvezel) wonen of in een luxe penthouse op 30 hoog in het centrum van een stad. 

Reputatie 7
Badge +20

Doe mij mij maar het hutje in het bos. Lekker in de natuur, vogeltjes en dieren om je heen. Elk seizoen heeft weer zijn pracht qua kleuren. Maar vooral ook lekker rustig. :) 

De stad is heerlijk, maar daar kan je altijd naar toe. :)

 

Heb je nog leuke weekendplannen?

Reputatie 7
Badge +21

Ik word niet snel boos op iemand, maar als ik eenmaal boos op iemand ben dan kan dat heel lang duren en komt het ook bijna niet meer goed.

En je kan mij wakker maken voor de €100.000-prijs

Overigens  mijn katten maken me vaak wakker als ze vinden dat het tijd wordt om op te staan. (Lees omdat ze eten willen hebben)

 

Heb jij een vast ochtendritueel? 

Jazeker
Eerst me even provisorisch wat aankleden,
Dan de katten eten geven,
dan met een noodgang naar de wc,
daarna me wassen en afwassen.
Daarna heb ik pas tijd om me fatsoenlijk aan te kleden en zelf wat te eten.

Reputatie 7
Badge +19

Doe mij mij maar het hutje in het bos. Lekker in de natuur, vogeltjes en dieren om je heen. Elk seizoen heeft weer zijn pracht qua kleuren. Maar vooral ook lekker rustig. :) 

De stad is heerlijk, maar daar kan je altijd naar toe. :)

 

Heb je nog leuke weekendplannen?

Vanavond weekend inluiden met cocktails en goede muziek. Met een paar mensen die ik al een tijdje niet gezien heb. Het weekend begint hier straks zo rond 13:00. 


Nieuwe vraag:

Als je mocht kiezen naar welke eeuw terug in de tijd je mag gaan. Welke eeuw zou dat dan zijn? 

 



Nieuwe vraag:

Als je mocht kiezen naar welke eeuw terug in de tijd je mag gaan. Welke eeuw zou dat dan zijn? 

 

20e eeuw.En dan de wat latere jaren(70,80 en 90).

Nieuwe vraag:

Van wanneer is jouw aller eerste herinnering die je nu nog weet?

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb oprecht geen idee, ik denk een jaar of 6, vakantie Mallorca.

 

Voor de volgende; Wat is de reden dat jij actief bent op het forum?

indien moderator; Kom je hier ook wel eens in je vrije tijd?

Ik heb oprecht geen idee, ik denk een jaar of 6, vakantie Mallorca.

 

Voor de volgende; Wat is de reden dat jij actief bent op het forum?

indien moderator; Kom je hier ook wel eens in je vrije tijd?

Alleen als ik zelf iets wil weten over iets specifiek technisch. Niet vaak.   Ik ben reddit verslaafd . Ik kan me geen tweede verslaving permitteren ;-)

 

Voor de volgende:   Als jij augurken eet en er zit nog zo'n heel klein steeltje aan. Eet jij dan ook het steeltje op? Of breek je die af?

Als jij augurken eet en er zit nog zo'n heel klein steeltje aan. Eet jij dan ook het steeltje op? Of breek je die af?

@Erwin_ ,

Deze eet ik niet op.

Beetje zonde misschien, maar ik vind dat gewoon echt niet lekker.

Nieuwe vraag:

Hou jij van moderne snufjes?

Persoonlijk vind ik het soms echt veel te ver gaan, en denk ik zucht waarom dit nou weer, maar ik ben ook helemaal niet ingesteld op moderne dingen.Als het maar werkt is het goed.

 

 

Reputatie 7
Badge +10

 Nieuwe vraag:

 

Hou jij van moderne snufjes?

Persoonlijk vind ik het soms echt veel te ver gaan, en denk ik zucht waarom dit nou weer, maar ik ben ook helemaal niet ingesteld op moderne dingen.Als het maar werkt is het goed.

 

 

 @martijn197108 Ja, ik vind het gaaf om zoveel mogelijk uit te proberen, ik ben best een Nerdin 🤓

Nieuwe vraag;

Ga je carnaval vieren?

Ik niet, ik vind het carnaval gebeuren veel te druk. De optocht kijken is wel leuk, maar dan vind ik het mooi geweest. 

 

@Anneke-Anna ,

Nee, ik doe geen carnaval.Ik ken eigenlijk uberhaupt niemand die dat doet, vrienden van me doen er ook absoluut niet aan mee.

Nieuwe vraag:

Wat is jouw favoriete nummer of muziekstijl?

 

Reputatie 7
Badge +21

Carnaval vieren, vraagt @martijn197108 
Voor geen goud!

brrrrrrr ik moet er niet aan denken.

Vraag: Hoeveel koffie drink jij op de ochtend?

Ik meestal 4 stuks trufflekoffie (dat is koffie met gecondenseerde melk, chocoladsaus en opgeschuimde melk, beetje chocoladekruimels er op…..
Het is erg zoet, maar gelukkig kan ik dat wel hebben, ik word nergens dik van.

Reputatie 7
Badge +10

@huistijger verkeerde vraag 😅 Ik had de carnaval vraag gesteld en @martijn197108 muziekstijl 

Maar ik drink 3 bakkies ‘s de zwarte motor morgens uit mijn volautomatische Krups 🖤

Dan ben ik nog steeds benieuwd naar het antwoord op de vraag die @martijn197108 stelde en dat is tevens mijn vraag. 

Ik meestal 4 stuks trufflekoffie (dat is koffie met gecondenseerde melk, chocoladsaus en opgeschuimde melk, beetje chocoladekruimels er op…..

Het is erg zoet, maar gelukkig kan ik dat wel hebben, ik word nergens dik van.

Jij met je inmiddels beroemde truffelkoffie @huistijger 😜

Zelf lust ik ijskoffie nog wel, maar ik neem het eigenlijk nooit.Ik vind heb liever gewoon ijs of frisdrank als het warm is.

Reputatie 7
Badge +21

Wat is jouw favoriete nummer of muziekstijl?

 

5e pianoconcert van Beethoven Keizersconcert
Weet je gelijk mijn geliefde muziekstijl 😎

Idd @huistijger !

Zal ik de nieuwe vraag maar stellen?

Hoe heb je je kennis opgedaan die je gebruikt op dit forum?Technische achtergrond, meelezen of iets anders?

Reputatie 7
Badge +21

Idd @huistijger !

Zal ik de nieuwe vraag maar stellen?

Hoe heb je je kennis opgedaan die je gebruikt op dit forum?Technische achtergrond, meelezen of iets anders?

Mijn beroep was radio-tv-monteur, tegenwoordig zou dat electronicamonteur heten.
Dat heb ik zo'n 45 jaar gedaan.
Ik heb heel wat mensen gelukkig gemaakt met de reparatie van hun TV, vooral als er voetballen was 😀
Maar dat had wel tot gevolg dat ik een geheim telefoonnummer en adres moest hebben, anders had ik om begrijpelijke reden geen leven.  

Alleen toen waren er nog geen computers, dat kwam pas de laatste jaren in opmars en wat ik daarvan heb geleerd is meestal eigen ervaring of hulp van anderen en een zelfstudie DOS programmeren, waar ik erg goed in was, maar dat zou me nu niet meer lukken.


 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Reputatie 7
Badge +12

Ik kijk elk jaar uit naar Concert at Sea, en eigenlijk nog een hele hoop andere festivals waar ik heen ga.

Ga jij ook weleens naar festivals of muziek evenementen? 


Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Reputatie 7

Ik kijk elk jaar uit naar Concert at Sea, en eigenlijk nog een hele hoop andere festivals waar ik heen ga.

Ga jij ook weleens naar festivals of muziek evenementen? 

 

Ik ben niet zo'n festivalganger. De combinatie van dat ik vaak niet alle artiesten leuk vindt + heel veel mensen is niet mijn favoriete bezigheid. Maar ik ben wel afgelopen najaar naar TakeRoot geweest. En dat vond ik wel heel tof. 

 

 

Welk boek heb je als laatste gelezen?

Reputatie 7
Badge +9

Ik kijk elk jaar uit naar Concert at Sea, en eigenlijk nog een hele hoop andere festivals waar ik heen ga.

Ga jij ook weleens naar festivals of muziek evenementen? 

 

Ik ben niet zo'n festivalganger. De combinatie van dat ik vaak niet alle artiesten leuk vindt + heel veel mensen is niet mijn favoriete bezigheid. Maar ik ben wel afgelopen najaar naar TakeRoot geweest. En dat vond ik wel heel tof. 

 

 

Welk boek heb je als laatste gelezen?

Terugkomend op het festival verhaal: CaS is het enige, waar wij regelmatig naartoe gaan. Wel heel erg leuk!

Over jou vraag Erik: het laatste boek was 1953. Ik vond het wel heel erg boeiend, binnen no time uitgelezen!

Volgende vraag: hou je van spelletjes? Als ja, welke?

Reputatie 7
Badge +17

Welk boek heb je als laatste gelezen?

The Light Fantastic en The Colour of Magic van Terry Pratchett! Het is een bundel, dus twee boeken in één. Ik ben de hele Discworld serie opnieuw aan het lezen (en studieontwijkend gedrag heeft daar écht niks mee te maken). 

Vraag: Als je iets kon kiezen wat nog niet bestaat, maar waarvan jij wilt dat het bestaat, wat zou dat dan zijn? 

Reputatie 7

Vraag: Als je iets kon kiezen wat nog niet bestaat, maar waarvan jij wilt dat het bestaat, wat zou dat dan zijn? 

Een wereld zonder oorlog, geweld, ongelijkheid en honger.

 

Vraag: Ga je voor een biertje, wijntje, borreltje of 0.0?

Reputatie 7
Badge +12

@Joris62 tof! Als klein kind ging ik altijd bekers verzamelen, en inmiddels werk ik er al 8 jaar voor de medische hulpverlening. Hopelijk kom ik je dus niet tegen 😅

 


@wjb 0,0 radler. Ik en alcohol, drugs en medicatie gaan niet zo goed samen ivm een lever die niet echt goed mee wilt werken.

Heb je een huisdier? 

Reputatie 7
Badge +9

Haha dat hoop ik dan inderdaad ook niet @Ik_Combineer . Anders zou het wel gezellig zijn!

Reageer