Sticky

Voel je vrij om raak te vragen!

  • 13 February 2023
  • 431 reacties
  • 5457 keer bekeken
Voel je vrij om raak te vragen!

Toon eerste bericht

431 reacties

Reputatie 7

Ik ben niet zo'n festivalganger. De combinatie van dat ik vaak niet alle artiesten leuk vindt + heel veel mensen is niet mijn favoriete bezigheid. Maar ik ben wel afgelopen najaar naar TakeRoot geweest. En dat vond ik wel heel tof. 

 

Welk boek heb je als laatste gelezen?

Terugkomend op het festival verhaal: CaS is het enige, waar wij regelmatig naartoe gaan. Wel heel erg leuk!

Over jou vraag Erik: het laatste boek was 1953. Ik vond het wel heel erg boeiend, binnen no time uitgelezen!

 

Volgende vraag: hou je van spelletjes? Als ja, welke?

 

Ik ben GEK op spelletjes. Volgens mijn catalogus op boardgamegeek heb ik er bijna 300. Favorieten, te veel om allemaal op te noemen. Enkele highlights: Descent: Journeys in the Dark, Terraforming Mars, Verdwenen Ruïnes van Arnak, Wingspan, Mansions of Madness. 

 

@Joris62 tof! Als klein kind ging ik altijd bekers verzamelen, en inmiddels werk ik er al 8 jaar voor de medische hulpverlening. Hopelijk kom ik je dus niet tegen 😅


@wjb 0,0 radler. Ik en alcohol, drugs en medicatie gaan niet zo goed samen ivm een lever die niet echt goed mee wilt werken.

 

Heb je een huisdier? 

 

Twee! Bonnie Prince Charlie en z'n broer Henry Benedict, de Cardinal-Duke of York.

 

 

 

Wat is het volgende tv-programma dat je van plan bent te gaan kijken?

Reputatie 7
Badge +20

Wat is het volgende tv-programma dat je van plan bent te gaan kijken?

@Bart_Z gaf de tip om ‘La Legge di Lidia Poët’ te kijken op Netflix en dat is dan ook de volgende in mijn rijtje! 

Krachtige vrouw, eind 1800's én misdaad, helemaal mijn ding 😃

 

Wat wilde jij als kind later worden als je groot bent?

Reputatie 7
Badge +21

Wat wilde jij als kind later worden als je groot bent?

Wat ik ook echt geworden ben, Radio-TV-monteur.
Van kinds af aan was ik al bezig met radio's bouwen als hobby.
Men zegt dat is prachtig als je hobby je beroep wordt.
Niet helemaal mee eens, als je hobby je beroep wordt dan heb je geen hobby meer en dat is ook niet leuk.

 

Wat doe jij als je een miljoen wint?

uh donaties graag op mijn bankrekening🤑

 

 

Wat doe jij als je een miljoen wint?

Denk zo'n 440K zelf houden en de rest over verschillende goede doelen verdelen.

Nieuwe vraag:

Wat is je favoriete eten wat je op straat kan kopen(haring, loempia, poffertjes etc)?

Reputatie 7
Badge +24

 

 

Wat doe jij als je een miljoen wint?

Denk zo'n 440K zelf houden en de rest over verschillende goede doelen verdelen.

Nieuwe vraag:

Wat is je favoriete eten wat je op straat kan kopen(haring, loempia, poffertjes etc)?

Kibbeling! 

Nieuwe vraag:
Wat is de leukste naam voor een WIFI-netwerk? 

Reputatie 7
Badge +16

It burns when IP.

Volgende vraag:
Door het voorjaarszonnetje krijg ik echt helemaal zin in de lente / zomer. Zomer is voor mij: ijs! Ik ben dol op ijs! Daarom de vraag:

Wat is jouw favoriete ijsjessmaak? 



Wat is jouw favoriete ijsjessmaak? 

Citroen, maar dit verschilt wel per kraam.Soms vind ik het wel echt te zoet.

De nieuwe vraag:

 

Gooi jij snel producten weg zonder een poging te wagen deze te repareren?

Reputatie 7
Badge +10

Citroen, maar dit verschilt wel per kraam.Soms vind ik het wel echt te zoet.

De nieuwe vraag:

 

Gooi jij snel producten weg zonder een poging te wagen deze te repareren?

Dat ligt er aan wat het is. Servies etc. met een stukje er uit gooi ik weg uit gewoonte/veiligheid. Een iPhone die ik heb gekregen met back&front kapot heb ik laten maken en gebruik ik als backup. Verder als er garantie op apparatuur zit, dan uiteraard ook.

 

Nieuwe vraag; denk je vaak eerst na voor je iets stoms zegt? 😉 Flauw grapje natuurlijk, de echte vraag is, doe je al lang hetzelfde werk?

Nieuwe vraag; denk je vaak eerst na voor je iets stoms zegt? 😉

Ik wil er wel op reageren hoor😁

Ik denk over het algemeen erg lang na, soms wat te diep.Andere mensen vinden mijn antwoorden op vragen soms iets te doordacht😊

Ik kan verder wel schelden, maar komt echt maar heel weinig voor.En als ik het doe is er eigenlijk altijd op de achtergrond wat aan de hand…

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Gooi jij snel producten weg zonder een poging te wagen deze te repareren?

Dat ligt er aan wat het is. Servies etc. met een stukje er uit gooi ik weg uit gewoonte/veiligheid. Een iPhone die ik heb gekregen met back&front kapot heb ik laten maken en gebruik ik als backup. Verder als er garantie op apparatuur zit, dan uiteraard ook.

 

Grappige vraag!
In Groningen heb je een club vrijwilligers die van alles en nog wat repareren. Volgens mij kun je één keer per maand daar je defecte apparatuur naar toe brengen. Repareren doen ze gratis of tegen een hele kleine vergoeding.

 

Nieuwe vraag; denk je vaak eerst na voor je iets stoms zegt? 😉 Flauw grapje natuurlijk, de echte vraag is, doe je al lang hetzelfde werk?


Niet al lang hetzelfde werk maar al wel lang bij hetzelfde bedrijf 💚.

Bij sommige begint de nieuwe week op zondag en bij anderen op de maandag… Waar kijk jij naar uit, de komende week?

Reputatie 7
Badge +10

😁 @martijn197108 🤔😄


Hebben we hier ook, Het Repair Café, wit-bruingoed reparatie ✅ 🔌

Ik kijk uit naar 2 dagen per week flink trainen (2 jaar GLI) om de 10 kilo stoppen met roken kilo’s er hopelijk af te krijgen en te houden.

Vraag; zou je met iemand willen ruilen en zo ja, wie?



 

Ik kijk uit naar 2 dagen per week flink trainen (2 jaar GLI) om de 10 kilo stoppen met roken kilo’s er hopelijk af te krijgen en te houden.

Ik hoop voor je dat het lukt!👍

Zelf nog echt nog nooit gerookt, ik ga mijn uiterste best doen dit zo te houden, hoef ik later ook stoppen met roken kilo´s er niet af te krijgen😉

 

Reputatie 7

En wat is de nieuwe vraag?

Reputatie 7
Badge +12

“Vraag; zou je met iemand willen ruilen en zo ja, wie?”

Reputatie 7
Badge +20

Batman! Mag dat? Altijd al willen zeggen: “to the Batmobile”. 

 

Wat is het meest ongebruikelijke gerecht dat je ooit hebt gegeten en hoe smaakte het?

Reputatie 7
Badge +21

Nou… ik ben echt iemand van Wat de boer niet kent dat eet hij niet.
Het moet sowieso een smakelijke naam hebben, mijn moeder was gek op watergruwel ik heb het nooit geprobeerd alleen om de naam al.

Bak je wel eens een koek of taart en zo ja welke?

Bak je wel eens een koek of taart en zo ja welke?

Heel af en toe appeltaart voor verjaardagen, maar het is zeker niet mijn hobby😉

Nieuwe vraag:

Wat is de verste plek in de wereld waar je geweest bent?

Reputatie 7
Badge +21

Met de auto Luxemburg, lopende Zwaagwesteinde, ongeveer 20 km verwijderd van Leeuwarden, dat was dus een wandeling op één dag van 40 km heen en terug, maar wel met een rustperiode van ongeveer 2 uur na de eerste 20 km. (Alweer heel wat jaartjes geleden overigens).
Een vliegtuig krijgen ze mij met geen stok in.

 

Vraag, wederom over bakken.
Verleden week heb ik twee aardbeiensloffen gemaakt en die waren overheerlijk.
Nu zijn die op en wil ik weer wat bakken ik zit te dubben om nu een kersenslof te maken of een gevulde boterkoek.
Wie geeft mij raad...

Vraag, wederom over bakken.
Verleden week heb ik twee aardbeiensloffen gemaakt en die waren overheerlijk.
Nu zijn die op en wil ik weer wat bakken ik zit te dubben om nu een kersenslof te maken of een gevulde boterkoek.
Wie geeft mij raad...

Kies zelf maar hoor!Maar als ik je raad mag geven...Ik zou de boterkoek doen🙂

Een nieuwe vraag weet ik even niet...Die mag iemand anders wel maken.

Reputatie 7
Badge +20

Wat is het maximaal aantal pannenkoeken wat je in een keer hebt gegeten?

Reputatie 7
Badge +16

2.
Een stapel pannenkoeken ziet er lekker uit, maar zou ik echt niet op krijgen.

Ik vind het altijd zo fijn om op de menukaart van een restaurant te loeren. 
Wat is jouw favoriete lunchgerecht?

Reputatie 7
Badge +19

Wat is jouw favoriete lunchgerecht?

Een twaalf uurtje! Krijg je een soepje, uitsmijtertje, bolletje salade en ook nog een broodje kroket! 

De nieuwe vraag:

Welke nieuwsfeit uit 2022 is je het meest bijgebleven? 

Reputatie 7
Badge +21

Da's niet zo moeilijk dat is de oorlog in Ukraïne alhoewel dat eind 2021 eigenlijk al was te verwachten.
 

Kan geen nieuwe vraag bedenken dus dat mag een ander doen.

Reputatie 7
Badge +19

Dan doe ik wel een nieuwe:

Wat is meest grappige dat je hebt gelezen de afgelopen 2 maanden van 2023? 

Reputatie 7
Badge +12

Duidelijk de apendief in Amerika. Hoe bedenk je het om apen te gaan stelen. 

 

Een grote 65/75" tv in de woonkamer of een minder grote die niet heel de huiskamer in beslag neemt.

Reageer