Sticky

Voel je vrij om raak te vragen!

  • 13 February 2023
  • 431 reacties
  • 5458 keer bekeken
Voel je vrij om raak te vragen!

Toon eerste bericht

431 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Minder grote, het moet wel leuk blijven en eruit zien in huis, maar elk huis is weer anders natuurlijk. Voor echt een groot scherm ga ik naar de bios. 

 

Hoeveel vingers steek ik op? (4 haha) 

Reputatie 7
Badge +12

4, elke hand 2 aan je profielfoto te zien 😂

 

Steek je wel eens een sfeerkaarsje op?

Reputatie 7
Badge +12

4, elke hand 2 aan je profielfoto te zien 😂

 

Steek je wel eens een sfeerkaarsje op?

Nee, nooit!

 

Zijn er meer mensen die soms 5 uur achter elkaar naar YouTube kunnen kijken maar achteraf ook geen idee hebben waar ze precies naar hebben gekeken?

Reputatie 7
Badge +20

5 uur is overdreven. Maar een uutje, jazeker! Al die rommelpot wat er op staat maakt het leven niet makkelijker. 

 

Wat ga je vanavond eten?

Reputatie 7
Badge +20

Rode kool en saucijsjes 😊

 

Ben je vroeger wel eens de klas uit gestuurd en zo ja, waarom dan?

Reputatie 7
Badge +19

Rode kool en saucijsjes 😊

 

Ben je vroeger wel eens de klas uit gestuurd en zo ja, waarom dan?

Vaak genoeg, soms meerdere malen per dag op de middelbare school.
Meestal voor praten en iets te bijdehand zijn. Dat zal mijn collega moderators niet verbazen. Nooit geen echt schandalige dingen gedaan, daarom kwam ik er ook mee weg. 😁

Nieuwe vraag:

Als je mag dromen, welk beroep zou je dan hebben in je droom? 
 

Reputatie 7
Badge +16

Meestal voor praten en iets te bijdehand zijn. Dat zal mijn collega moderators niet verbazen. 

Goh! Jeetje… 🤣😅

Een zingende klusjesvrouw. Lekker met de handen bezig, dingen maken en zingen. 

Wat is jouw guilty pleasure?



Wat is jouw guilty pleasure?

Toch wel het sporten wat ik doe.Wat dus eigenlijk helemaal niet is dus😛Fiets wel per week de nodige KM's, dat gelukkig nog wel.

Ik zou het graag anders willen doen, maar de motivatie ontbreekt…

Nieuwe vraag:

Ben jij een open persoon?

Reputatie 7
Badge +15



Wat is jouw guilty pleasure?

Toch wel het sporten wat ik doe.Wat dus eigenlijk helemaal niet is dus😛Fiets wel per week de nodige KM's, dat gelukkig nog wel.

Ik zou het graag anders willen doen, maar de motivatie ontbreekt…

Nieuwe vraag:

Ben jij een open persoon?

Nee ;) 

 

Nieuwe vraag: Heb je meer verbinding met de plaats waar je bent geboren, of de plaats waar je nu woont? 

Reputatie 7
Badge +12

De plaatst waar ik ben opgegroeid, waar ik nu woon is vindt ik eigenlijk helemaal niet leuk Zou erg graag terug willen. 
 

Kan jij (huis-)planten in leven houden of sterft alles wat je aanraakt?

Reputatie 7
Badge +20

50/50 😅

Sommige planten ‘kunnen mij aan’ en doen het hier prima. Maar er gaat minstens net zo veel dood, hoe erg ik m'n best ook doe. Dus ik investeer af en toe in een goede neppert, heb véél planten in huis waarvan een deel dus nooit water hoeft 😁

 

Wat was het eerste computerspelletje dat je speelde?

Reputatie 7
Badge +16

Tetris!

Stel je eens voor. Je kunt redelijk tot goed zingen en je mag mee doen met een zangwedstrijd. Met welk nummer zou jij dan mee doen?

Reputatie 7
Badge +12

Holiday in Spain - Concert at Sea versie met Bløf en Counting Crows, 100%
 

Valt jouw huis uit elkaar als je Ikea roept??

Reputatie 7

Nee, ik heb alles goed in elkaar gezet 😁

 

Ben jij helemaal klaar voor het nieuwe F1-seizoen?

Reputatie 7
Badge +19

Ik ben er klaar voor. Forza Ferrari! 

Wat is de mooiste/tofste/fraaiste vakantieplek waar je ooit bent geweest? 

Reputatie 7

Wat is de mooiste/tofste/fraaiste vakantieplek waar je ooit bent geweest? 

Zonder twijfel is dat Zuid Afrika. Oog in oog met een kudde olifanten, of een enorme groep gieren die een prooi aan het verorberen zijn. En natuurlijk omdat mijn oudste dochter daar woont.

 

Houd je van wintersport?

Reputatie 7
Badge +12

Nee, ik haat wintersport. Nu speelt mee dat ik vanwege een kapotte knie niet meer mag schaatsen en skiën maar ik had daar ook niet heel veel aanleg voor. Wat betreft Zuid Afrika wil ik me nog wel even bij je aansluiten @wjb, heb daar een klein jaar gewoond en zou maar al te graag terugkeren. Voor langere tijd welteverstaan :)

In het verlengde daarvan; welk land staat nog op je wensenlijst en wil je zeker eens bezocht hebben in je leven? 

Reputatie 7
Badge +20

Rwanda is mijn grootste droom. Ik zou daar heel graag de gorilla in zijn natuurlijke habitat willen zien. 

Verder Peru, Chili, Argentinië, Canada, Noorwegen, IJsland, Namibië en zo zijn er nog wel een aantal plekken waar ik ooit eens heen zou willen. 

 

Als je een superkracht zou kunnen kiezen, welke zou je dan kiezen en waarom?

Reputatie 7
Badge +20

Ik zou wel willen kunnen vliegen, lijkt me heel gaaf en ook superhandig 😃

 

Als je de kans kreeg, zou je dan de ruimte in willen? 🚀🌎

Reputatie 7
Badge +16

Poeh… Uh… Ja, wel een keertje! Ik zou het wel heel spannend vinden: ben geen fan van vliegen. Laat staan met een raket! 😅

Wat is jouw favoriete moment van de dag?

Reputatie 7
Badge +21

Wat is jouw favoriete moment van de dag?

Beslist de ochtend, de vroege ochtend.
's Morgens ben ik op mijn best, hoe later op de dag hoe minder ze me moeten lastig vallen😋

Ik wandel ook graag, dat doe ik liever dan fietsen en autorijden.
Mijn grootste wandelafstand is zo'n 20 km, maar dat is al wat jaren geleden.

Wat is jouw grootste wandelafstand? 

@huistijger ,

Geen idee, ik denk dat ik de 20km ook wel gelopen heb.

Gisteren ook nog een stuk gewandeld bij Zee, was 6 heen en ook terug.Vond dat best een stuk😁

Nieuwe vraag:

Hoe goed is jouw conditie?

 

Reputatie 7
Badge +16

Kan wel iets beter, hoor!

Als ik een Walk of the KPN Community zou organiseren, doe je dan mee? Lopen we van een zendmast naar een wijkcentrale ofzo 🤣. @JB22_ mag op zijn fiets mee! 😉

Reputatie 7
Badge +11

Tuurlijk loop ik mee! Weet nog wel wat hele korte wandelingetjes hier in de stad maar ook wel wat mooie wandelingen als je bijvoorbeeld een rondje Area Pops afgaat. De manipulatiepunten van de infrastructuur zitten soms op de gekste plekken. Mobiele opstelpunten nog erger, van random torens in bossen tot antennes verborgen in kerktorens tot volwaardige masten óp een brandweerkazerne. Denk dat een wandeling langs historie dan vetter is, bijvoorbeeld in de Veluwe bij Radio Kootwijk (wat sowieso een fantastisch mooi gebied is). Gelijk daarna op de koffie bij een antennebouwer in Garderen 😂


Wat is jouw favoriete auto?

Reputatie 7
Badge +17

Goede ontvangst daar op camping de Mun!

Reageer