Waar word jij nou echt blij van? :-)

  • 29 March 2021
  • 596 reacties
  • 8548 keer bekeken
Waar word jij nou echt blij van? :-)

Toon eerste bericht

596 reacties

Ik ken hem niet goed @Ik_Combineer , maar volgens mij is hij een YouTuber? Jij komt dan vast in een van zijn video's?

Reputatie 7
Badge +12

Vandaag heb ik heel de dag samen met Qucee gewerkt, volgens mij gaat hij stoppen met zijn video's en heeft hij het formulier al ingevuld om collega te worden 😅

 

Ik zal zijn video's binnenkort eens checken @Ik_Combineer :) 

Reputatie 7
Badge +12

@JanZ_ ik zal tegen die tijd de link wel posten. Als het goed is komt er inderdaad iets op zijn YouTube en Tiktok, maar tiktok heb ik dan weer niet.

Reputatie 7
Badge +12

@JanZ_ ik zal tegen die tijd de link wel posten. Als het goed is komt er inderdaad iets op zijn YouTube en Tiktok, maar tiktok heb ik dan weer niet.

Haha ben heel erg benieuwd! Ik ben helemaal niet zo thuis in die wereld maar deze Qucee zie ik op YouTube wel eens voorbijkomen :) 

Reputatie 7
Badge +12

@martijn197108 @JanZ_ 

Heb 'm zelf nog niet gezien 😅

Dank @Ik_Combineer👍

Reputatie 7
Badge +12

@martijn197108 @JanZ_ 

Heb 'm zelf nog niet gezien 😅

Ik ga zo kijken @Ik_Combineer!!

Reputatie 7
Badge +7

 Wouw! Een geschiedenisboek van XS. Voor de liefhebbers een must!

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Die is wel heel gaaf, bedankt voor de tip!

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Vanmorgen gehaald, gaaf boek. Alles staat erin, als abonnee sinds 1998, een must voor de techies!

Reputatie 7
Badge +6

Op dit moment heb ik mezelf heel erg blij gemaakt door het kopen van appelbeignets! Wat een heerlijkheid, en heb er als extraatje lekker veel poedersuiker overheen gegooid 😚

Reputatie 7
Badge +7

mmmm…. lekker!

Reputatie 7
Badge +7

Weer een kado tipje voor de (zee)zenderliefhebbers...

https://www.museumhoorn.com/BOEK-Van-Amstel-tot-Noordzee

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Gaat dat over @Noordzee ? 😂

Reputatie 7
Badge +28

Een beetje wel, want Marc van Amstel was één van de DJ's op het zendschip van Radio Noordzee Internationaal. Ik ken zijn naam nog van destijds. 

 

Reputatie 7
Badge +7

Dat geschiedenisboek is ook een aanrader. Fantastisch!

Reputatie 7
Badge +8

Als je dit soort dingen ziet in een email van KPN wordt je ook wel blij @shyri

 

Reputatie 7
Badge +16

Ontzettend lief, @MennoG78! Dank je wel! 💚😊

Reputatie 7
Badge +12

Dankjewel 😁 

Reputatie 7
Badge +13

Graag gedaan :-) @Ik_Combineer! Geniet ervan en fijne feestdagen gewenst!  

Reputatie 7
Badge +7

@Remco_ en @Shyrin_ Super bedankt voor de traktaties, een verrassing! Voor elk forumlid of bezoeker een zeer gezellige kerst en een gezond 2024 toegewenst! 🎄🥂

Reputatie 7
Badge +7

 Wouw! Een geschiedenisboek van XS. Voor de liefhebbers een must!

 

 

Sint-Nicolaas bracht dit boek voor mij mee uit Spanje, echt de moeite waard! Heb de ‘geboorte’ van XS4ALL meegemaakt en zit na het ‘overlijden’ toch een beetje noodgedwongen bij KPN.  Wat waar is is waar: KPN heeft toch een aantal pre's van deze club overgenomen. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Berrie_Kaas, dat boek heb ik ook in een teug uitgelezen, zeer interessant en herkenbaar. Vooral met usenet (on)mogelijkheden, IRC (Internet Relay Chat), etc. Zo heb ik in 1994, (helaas)toen nog bij Worldaccess, contact gehad met NASA en een spaceshuttle lancering (STS-68) van dichtbij kunnen meemaken in september van dat jaar… mmmm, wat een mijmeringen… één hele mooie kreet was en (is) blijft overeind ‘… first class internet’. Gelukkig is mijn verbinding nu, ook na de omzetting, superstabiel, daar had ik wel pijn in mijn buik van…  

Reputatie 7
Badge +7

@Remco_ en @Shyrin_ Super bedankt voor de traktaties, een verrassing! Voor elk forumlid of bezoeker een zeer gezellige kerst en een gezond 2024 toegewenst! 🎄🥂

Ja, ook vanuit mij een bedankje voor de leuke traktatie. Superleuk! 👍👍👍

Reputatie 7
Badge +7

 Wouw! Een geschiedenisboek van XS. Voor de liefhebbers een must!

 

 

Sint-Nicolaas bracht dit boek voor mij mee uit Spanje, echt de moeite waard! Heb de ‘geboorte’ van XS4ALL meegemaakt en zit na het ‘overlijden’ toch een beetje noodgedwongen bij KPN.  Wat waar is is waar: KPN heeft toch een aantal pre's van deze club overgenomen. 

 

@Berrie_Kaas Hierbij nog een linkje met o.a. meer historie van het Nederlandse Internet

https://www.netkwesties.nl/documenten/25%20jaar%20internet%20in%20Nederland.pdf

Reageer