Waar word jij nou echt blij van? :-)

  • 29 March 2021
  • 592 reacties
  • 8521 keer bekeken
Waar word jij nou echt blij van? :-)

Toon eerste bericht

592 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Het enthousiasme kun je in ieder geval wel ruiken. 😉 En niet eng, lijkt me juist heel handig bij een sollicitatie dat je al zoveel weet. Ik ga in ieder geval voor je duimen. 👍

 

Reputatie 7
Badge +20

Week en maandkaarten of de coole 45 strippenkaart waarop je altijd moest zoeken waar het laatst was gestempeld en later de roze ov jaarkaart 🤣

Ik heb nog een half afgestempelde 45 strippenkaart in de kast liggen hier 😊 Mooi stukje nostalgie!

Daar word ik ook blij van: oude rommel 😅 heb een kast vol met ‘herinneringen’ variërend van een telefoonkaart, tot bioskoopkaartjes uit de jaren 90, al mijn mobiele telefoons (behalve de 3 die zijn gestolen), tot de aansteker van mijn oom die in '99 is overleden etc. 

Reputatie 7
Badge +12

OSM, OneSolutionMan is iets wat wij monteurs kende vanuit KPNNetwerk. In het kort; Bij een gebroken FTU of vezel met nog lengte in de kabel het zo snel mogelijk kunnen repareren. (Binnen 4u) 

Nu introduceren we het langzaamaan ook bij onszelf, dat betekend dat er steeds meer en meer monteurs komen welke zelf een FTU kunnen vervangen. Dit heeft natuurlijk tal van voordelen met de voornaamste; kosten en snelheid.

Zelf doe ik het nog niet, voorlopig heb ik het druk zat met andere taken en opleidingen maar het maakt me in ieder geval enthousiast 😁

 

Reputatie 7
Badge +12

Me 3000e reactie 😎 soms 100 in een week en soms een week of meer afwezig. 'T is natuurlijk maar een hobby.

Met 491 "opgeloste" topics heb ik het idee dat ik sommige mensen daadwerkelijk blij heb kunnen maken met mijn reacties en dat is best wel gaaf. Hoe sommige van onze stamgasten 10.000+ reacties hebben vindt ik knap en  onvoorstelbaar.

Reputatie 7
Badge +16

Me 3000e reactie 😎 soms 100 in een week en soms een week of meer afwezig. 'T is natuurlijk maar een hobby.

Met 491 "opgeloste" topics heb ik het idee dat ik sommige mensen daadwerkelijk blij heb kunnen maken met mijn reacties en dat is best wel gaaf. 
...


De aanwezigheid van KPN Monteurs op het forum hebben zeker weten een toegevoegde waarde: wij als team zijn ieder geval héél blij met jou! Gefeliciteerd met deze mijlpaal! 😎

 

Hoe sommige van onze stamgasten 10.000+ reacties hebben vindt ik knap en  onvoorstelbaar.

+ 1 en dat verdient ook alle lof! 

Reputatie 7
Badge +16

Ik word hier heel erg blij van:

 

Reputatie 7

Nu inclusief klantvoordeel  12GB databundel, straks 30GB.

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik ben ontzettend blij voor alle Odido klanten die dit krijgen. Als trotse KPN medewerker wil ik ook pronken
 

 

Reputatie 7
Badge +6

Me 3000e reactie 😎 soms 100 in een week en soms een week of meer afwezig. 'T is natuurlijk maar een hobby.

Met 491 "opgeloste" topics heb ik het idee dat ik sommige mensen daadwerkelijk blij heb kunnen maken met mijn reacties en dat is best wel gaaf. Hoe sommige van onze stamgasten 10.000+ reacties hebben vindt ik knap en  onvoorstelbaar.

Goed bezig. Ik vind dit zo leuk om te lezen. Dus ja, hier word ik blij van 😉

Reputatie 7
Badge +24

Me 3000e reactie 😎 soms 100 in een week en soms een week of meer afwezig. 'T is natuurlijk maar een hobby.

Met 491 "opgeloste" topics heb ik het idee dat ik sommige mensen daadwerkelijk blij heb kunnen maken met mijn reacties en dat is best wel gaaf. Hoe sommige van onze stamgasten 10.000+ reacties hebben vindt ik knap en  onvoorstelbaar.

Ik ben 8 reacties te laat. 😥

Reputatie 7

Het wordt iets in de trend van huilen staat tot lachen,... i.v.m. verandering van interne baan ben ik genoodzaakt om zo nu en dan Apeldoorn op en neer te rijden. Hartstikke blij natuurlijk, maar dan wordt het enkele reis 1,5 uur sturen 😎

Mijn rijdershart zegt blijven rijden maar dan is de Giulia qua brandstofkosten eigenlijk niet zo leuk, dan wordt het met regelmaat Euro 98 tanken, echt slecht voor de beurs. Maar wel beter voor mezelf want je rijdt altijd met een smile op je gezicht.

Mijn zakelijke hart denkt aan een Tesla Model 3, doodsaaie maar goedkope rit van a naar b voertuig en thuis of op kantoor lekker stekkeren. Loop of einde van het jaar is de verwachting namelijk dat er veel uit de lease in de verkoop komen ivm afschaffing wegenbelasting en er voor dumpprijzen worden aangeboden of enorm geschikt voor nog een 5 jarig termijn in de private occasion lease bijv. 

Zucht,.. Dilemma's,..🙄

 

 

Reputatie 7
Badge +30

@JB22_ in deze auto kan je lekker stekkeren zonder dat het saai wordt!

Bron.

Reputatie 7

@Marcia van KPN 

Helaas buiten Budget, en kom krap aan een half miljoen te kort 😥

Of ik moet even een Crowdfunding opstarten…. 

 

Het is nog even wachten op de verzadiging van de Chinese stekkerauto's en de EU merken,….

Er komt een hele zweep aan merken/modellen aan vermoedt ik,… Helemaal als ze op de occassionmarkt komen.

Reputatie 7
Badge +6

Een vrije dag vandaag. Ga de hele dag nietsdoen 🤗

Reputatie 7
Badge +30

Een vrije dag vandaag. Ga de hele dag nietsdoen 🤗

Wat heerlijk! Geniet ervan :).

Ik was dinsdag in de Ziggo Dome bij The World of Hans Zimmer. Ik had bijna een jaar om daar naar uit te kijken en het was 100% iets waar ik héel blij van werd. Voor een impressie een filmpje van YouTube geplukt:

 

Reputatie 7
Badge +20

@Marcia van KPN

Helaas buiten Budget, en kom krap aan een half miljoen te kort 😥

Of ik moet even een Crowdfunding opstarten…. 

Misschien kom je er wel! Niet geschoten, altijd mis 😅

 

Ik word HEEL blij van dat het vandaag officieel lente is! 🌞🐣🌼🌷🌿

 

Het is sinds gisteren officieel lente @Maja van KPN 

Reputatie 7
Badge +20

Dat maakt mij niet minder blij 😃

Reputatie 7
Badge +6

Dankjewel, dat gaat echt lukken @Marcia van KPN 

Geniet jij nog maar lang na van je uitje naar de Ziggo Dome The world of Hans Zimmer 😉 Tof filmpje hoor. 

Reputatie 7
Badge +20

poahh nou ben ik jaloers

Reputatie 7

Onze vijver zit helemaal vol met kikkers (40, 50, 60 ??) en die hebben bergen kikkerdril geproduceerd.

Het zijn drie soorten, de bruine kikker, de groene kikker en de nu wat blauw gekleurde heikikker.

En ondertussen maken die beesten ook nog behoorlijk wat geluid.

Reputatie 7
Badge +30

Is het kikkerdril dan ook nog verschillend van kleur, of alleen de kikkers?

 

Ik word erg blij als een boek dat ik aan het lezen zodanig immersief is dat ik door de pagina's heenvlieg en niet meer doorheb hoe lang ik al aan het lezen ben. 

Huidige veroorzaker van dit gevoel: Dune.

Reputatie 7
Badge +6

Weekend is begonnen 😍

Reputatie 7
Badge +12

Nieuwe bus in ontvangst genomen aangezien ik vanaf volgende week ook HAS opdrachten ga uitvoeren. (Glasvezel naar binnen brengen) 

Volledig elektrisch en hij rijdt heerlijk. Nu inclusief stoelverwarming en op afstand te verwarmen zodat ik in de winter niet hoef te krabben, ben er ontzettend blij mee. Heb zelf een stuk of 15 laadplaatsen om me huis heen dus daar heb ik ook geen zorgen om.

 

Edit; inmiddels zitten er stickers op dat er een AED in het voertuig zit, deze foto is alweer enkele dagen oud.

Reputatie 7
Badge +6

Strakke bus @Ik_Combineer Ik wens je heel veel veilige kilometers!

Reageer