Waar word jij nou echt blij van? :-)

  • 29 March 2021
  • 582 reacties
  • 8422 keer bekeken
Waar word jij nou echt blij van? :-)
Reputatie 7
Badge +16

Iedereen wordt van andere dingen blij, de ene van een bos bloemen en de andere van een glaasje wijn… Mijn hart gaat eerlijk gezegd altijd kloppen van de nieuwste tech ;) 

Maar zeg eens, waar worden jullie echt blij van? :-) 

#BeHappy


582 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Dankjewel 😁🏎️

Reputatie 7
Badge +21

Mooie bus @Ik_Combineer 

Een stuk praktischer dan de Audi RS e-tron GT waar je vorig jaar mee mocht rijden 😂 

(zie hier jouw toenmalige reactie) over die gave auto.

Reputatie 7
Badge +13

Mooi karretje @Ik_Combineer

Reputatie 7

Iets doet mij vermoeden, dat de groene kleur HASH verbergt, maar dat de AED blijkbaar benodigd is voor de uitzonderlijke gevallen bij toepassen van het product. Jammer dat KPN de boel weer wilt verbloemen met hun reclame,…

 

Is dit wat een prima bijverdienste @Ik_Combineer ?

Reputatie 7
Badge +12

Ik snap oprecht niet waar je over praat JB22. De aed is omdat KPN monteurs EHBO les geeft als we dat willen en wij zijn aangesloten bij HartSlagNu. Als iemand binnen een kilometer van mijn locatie een hartstilstand krijgt krijg ik een melding op de telefoon. Elke seconde telt dan en hoe eerder er wordt begonnen met reanimeren en het aansluiten van een AED hoe groter de overlevingskans. Hier krijgt KPN niet voor betaald en volgens mij is dat ook nergens groot in de media voor reclame gebracht... 

Reputatie 7
Badge +24

Iets doet mij vermoeden, dat de groene kleur HASH verbergt, maar dat de AED blijkbaar benodigd is voor de uitzonderlijke gevallen bij toepassen van het product. Jammer dat KPN de boel weer wilt verbloemen met hun reclame,…

 

Is dit wat een prima bijverdienste @Ik_Combineer ?

Jeetje @JB22_, wat bedoel je met HASH? Verder vind ik het erg gek dat je @Ik_Combineer beschuldigt van bijverdiensten. 

Ik hoop dat hij een excuus van jou krijgt.

Reputatie 7
Badge +6

Wat een vreselijke aannames spreek je uit @JB22_ ook begrijp ik weinig met wat je eigenlijk wilt zeggen. Doe toch normaal! 

Reputatie 7
Badge +6

Nieuwe serie om te volgen, Accused. Nu op Veronica. 

Reputatie 7
Badge +20

Dank voor de tip @Raspberry, ziet er wel uit als iets dat ook mijn ding is!

Reputatie 7
Badge +6

Haha graag gedaan hoor @Maja van KPN. Ik ben echt fan van series. En dit is een nieuwe, dus ben ik erg benieuwd. Het gaat over misdaadverhalen van gewone mensen die verstrikt raken in buitengewone situaties. Elke aflevering begint in een rechtszaal.

Ik zit er helemaal klaar voor de komende periode. Hopelijk jij ook. Veel kijkplezier alvast :-)

Reputatie 7
Badge +6

'’Op 31 maart 2024 gaat de klok 's nachts om 2.00 uur een uur vooruit.'’

===============

Dit weekend gaat de zomertijd in. Heerlijk, de langere dagen komen eraan. Lekker lang licht! 😍

 

Reputatie 7
Badge +9

'’Op 31 maart 2024 gaat de klok 's nachts om 2.00 uur een uur vooruit.'’

===============

Dit weekend gaat de zomertijd in. Heerlijk, de langere dagen komen eraan. Lekker lang licht! 😍

 

Helemaal mee eens! Kijk er ook na uit 😎

Reputatie 7
Badge +30

JAAAAAA ZOMERTIJD!

Reputatie 7
Badge +7

Ik word nu blij van een lekker lang weekend! 😀

Reputatie 7
Badge +16

Ik sluit mij bij @Katana321 aan! 🐣🐰🥳

Reputatie 7
Badge +12

Een uur minder slaap 😥

Reputatie 7
Badge +20

Een uur minder slaap 😥

Hoeft niet, je kan een uur langer blijven liggen natuurlijk 😉

Reputatie 7
Badge +6

Het is vandaag 2e Paasdag. Helaas moet ik werken, maar krijg wel dubbel uitbetaald. Ja, dus hier word ik blij van 😊

Reputatie 7
Badge +16

Paas left-overs, daar word ik blij van! 
 

 

Reputatie 7
Badge +6

Ik word blij van de temperatuur op dit moment in mijn woonkamer, 18 graden 🤗

Reputatie 7
Badge +30

Ik word blij van de temperatuur op dit moment in mijn woonkamer, 18 graden 🤗

Heerlijk! Hier nu 22 graden, écht genieten ondanks dat ik de hele dag achter de laptop zit🤣.

Reputatie 7
Badge +6

Haha, maakt niks uit @Marcia van KPN, lekker genieten. Inmiddels is het in mijn woonkamer 18.5 graden. Heerlijk. Helaas wel thuiswerken tot 22:00 uur, zit aan de eettafel. En lekker aan het werk :-)

Reputatie 7
Badge +6

Geen woorden voor, 6-0! Mijn hart glundert 😍 FEYENOORD FOREVER! 😍🤗😚

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb sinds kort een nieuw huisje en heb ein-de-lijk een tuin! In mijn pauzes al een paar keer in het zonnetje gezeten. 🌞 Mocht vorig jaar in de zomer ook niet in de zon komen vanwege medicatie dus ik haal alles nu dubbel en dwars in. 
 

 

Reputatie 7
Badge +6

O, wat leuk, @Sanne van KPN, gefeliciteerd met je paleisje. Veel geluk én woonplezier gewenst 😊

Reageer