Beantwoord

Wat was jouw beste Black Friday deal?

  • 25 November 2023
  • 19 reacties
  • 261 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Ik ben nieuwsgierig, Black Friday is weer geweest. En voor de meeste webshops nog bezig tot maandag. Verder is het aanstaande maandag Cyber Monday.
 

Heb jij nog deals kunnen scoren? Of wacht je nog op een bepaald item wat in de aanbieding gaat? 

icon

Beste antwoord door huistijger 26 November 2023, 09:29

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Haha, misschien een beetje flauw 🤡, maar mijn beste Black Friday deal was geen deal.
Allemaal geld wat ik uitgespaard heb 😉.

Reputatie 7
Badge +8

Meeste wat ze nu zeggen dikke deal was 2 weken terug nog goedkoper.

is in Nederland een beetje wasse neus dat black Friday 

Reputatie 7
Badge +12

Apple zelf heeft niet zo vaak een aanbieding, persoonlijk heb ik de AirPods Pro 2 gehaald aangezien de batterijen van de 1 niet heel bestendig waren tegen een wasmachine. 
Kreeg daar een kadokaart bij welke ik direct heb mogen gebruiken voor de Apple Watch Ultra 2 😁

Reputatie 6
Badge +6

Ik wacht nog even op een leukere KPN Sim Only deal. Meer data of korting. 

Met de huidige Black Friday aanbieding heb je alleen geen aansluitkosten. Dat is niet echt een uitblinker.

Dus...misschien nog even wachten en anders houden we het zo.

 

Reputatie 7
Badge +8

Ik wacht nog even op een leukere KPN Sim Only deal. Meer data of korting. 

Met de huidige Black Friday aanbieding heb je alleen geen aansluitkosten. Dat is niet echt een uitblinker.

Dus...misschien nog even wachten en anders houden we het zo.

 

Die aansluit kosten waren er vorige week ook niet.

maar er komt nu vast geen aanbieding meer.

Reputatie 7
Badge +28

Haha, misschien een beetje flauw 🤡, maar mijn beste Black Friday deal was geen deal.
Allemaal geld wat ik uitgespaard heb 😉.

Hier ook geen geld uitgegeven aan elektronica. Ik heb wel wensen voor nieuwe Apple-apparatuur, maar echt goede aanbiedingen daarvoor waren er niet.

 

Maar niet getreurd: Afgelopen vrijdag was ik in de Albert Heyn. Mijn Black Friday-deal was twee pakjes kipschnitzels voor de prijs van één pakje. Gewoon 50% korting.😎

Reputatie 7
Badge +8

Haha, misschien een beetje flauw 🤡, maar mijn beste Black Friday deal was geen deal.
Allemaal geld wat ik uitgespaard heb 

Maar niet getreurd: Afgelopen vrijdag was ik in de Albert Heyn. Mijn Black Friday-deal was twee pakjes kipschnitzels voor de prijs van één pakje. Gewoon 50% korting.😎

Ah daar zo slechte ervaring mee hier bij ons al twee keer Doodziek geweest van die pakjes vlees met die stickers.

Bitdefender 2year family pack 15 devices 43 euro. (Normaal 169).

Reputatie 5
Badge +1

Happy Socks.

Normaal toch prijzig. Nu met 30% korting. Nog steeds prijzig.

Reputatie 7
Badge +21

Mijn beste BlackFriday-deal was een zure haring met slagroom.

Reputatie 7

Ongeveer twee weken terug al, Philips Airfryer om eens op een nieuwe variatie te gaan koken (geen snacks dus) via Code van Pepper die viel op een moment vreemd samen met een andere aangeboden prijs, leek een website storing te zijn vermoed ik, want even later was dat hersteld... Dus was het opeens geen 86€ maar 55€. Heb je geen BF voor nodig 🤣

Reputatie 4
Badge +1

Helaas voor mij deed de hovenier vrijdag niet mee aan Black Friday😡

 

Reputatie 7
Badge +9

Mijn best gescoorde deal is 28 manden Cyberghost voor nog geen 2,5€/maand. Mijn best niet gescoorde deal is ziggo-blackfriday met 450,-€ bol.com cadobon 🤣

Badge

Had al erg lang getwijfeld over aanschaf van een Google Nest hub (2e gen).

Dus werd ik heel blij werd van een aanbieding van 2x Google Nest Hubs (2e gen.) voor €99,00, waarbij een actiecode van €5,00 kon worden toegevoegd. Dus 2 stuks voor €94,-

Cheers! 🥂 🥳

Philips airfryer HD9270/70 Essential XL 6,2L van €169 voor €109,99 bij Blokker https://www.blokker.nl/philips-airfryer-hd9270%2F70-essential-xl-6-2l/3197676.html

Straks nog ff naar wat scheerzepen en aftershaves kijken https://www.rasoigoodfellas.eu/

Reputatie 7
Badge +12

Had al erg lang getwijfeld over aanschaf van een Google Nest hub (2e gen).

Dus werd ik heel blij werd van een aanbieding van 2x Google Nest Hubs (2e gen.) voor €99,00, waarbij een actiecode van €5,00 kon worden toegevoegd. Dus 2 stuks voor €94,-

Cheers! 🥂 🥳

Oh die heb ik in elke kamer van me huis staan, sowieso aangezien mijn huis '’slim'’ is erg prettig om waar ik ook ben te kunnen praten met wensen, maar ook ideaal om ze te koppelen in een speakergroep en tijdens het schoon maken lekker door heel je huis een muziekje aan te zetten. Waar je ook schoonmaakt lekker genieten 😃

Reputatie 7
Badge +13

Mijn beste BlackFriday-deal was een zure haring met slagroom.

 

Deze combo kende ik nog niet 😄 . Ben eigenlijk best nieuwsgierig. 

Reputatie 7

Vijf euro korting op deze homewizard kWh meter waardoor ik de opbrengst van mijn zonnepanelen beter kan monitoren.

 

Reputatie 7

Mooie keuze! Hangt hier ook al een poos in de MK.

 

Zelf toch nog maar een nieuwe Pixel 8 gefixt, met een mooie verlengdeal 😁

Reageer