Win kaartjes voor de première van Mission: Impossible Dead Reckoning Part One!

  • 4 July 2023
  • 22 reacties
  • 569 keer bekeken
Win kaartjes voor de première van Mission: Impossible Dead Reckoning Part One!
Reputatie 7
Badge +16

Maandag 10 juli a.s. vindt de première van Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One plaats. Wil jij daar graag heen? In samenwerking met Pathé Thuis geven wij namelijk twee keer 2 tickets weg voor de première van de nieuwe bioscoopfilm Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One in Pathé Arena.

Check de trailer en lees daarna hoe je kans maakt op de kaarten:

 

Via KPN krijg je toegang tot het brede en diverse filmaanbod van Pathé Thuis.
De volgende vraag kan een ‘mission impossible’ zijn maar: wat is jouw top 3 beste films ooit?

Deel jouw top 3 in een reactie in dit topic en maak kans om als eerste de nieuwste film van Tom Cruise te zien.

 

De winnaars maken wij vrijdagochtend voor 10:00 uur bekend! 

 

  • Details van de première:
    Wanneer: maandag 10 juli 2023
    Waar: Pathé Arena
    Hoe laat: inloop vanaf 18:15 uur en start film om 19:00 uur
  • Meedoen aan deze winactie kan tot en met donderdag 06 juli 2023 17:00 uur
  • Om kans te maken op de prijs, dien je klant bij KPN te zijn en een ingevuld forumprofiel te hebben
  • KPN medewerkers zijn uitgesloten van deelname
  • Het is niet mogelijk om de prijs in te wisselen voor andere producten, kortingen of een geldbedrag
  • Uit de inzendingen in dit topic kiezen wij 2 winnaars
  • De winnaars ontvangen bericht via dit topic en een privébericht: reageren op dit privébericht moet voor vrijdag 07 juli 2023 15:00 uur anders komt de prijs te vervallen en kiezen wij een nieuwe winnaar. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

22 reacties

Leuke toffe actie! Maarrrr….

Hmm. Part One.

Dat suggereert: geen einde, geen afronding. En kom je gefrustreerd de bios weer uit. En een jaar, of langer, wachten voor de rest.

Bedankt. Ik wacht wel op deel 2. En kijk daarvoor deel 1 wel via Pathé Thuis, Netflix of anders.

De andere Mission Impossible films staan hier in de kast. DVD en de latere op BRD. Ben dus zeker liefhebber.

Reputatie 7
Badge +16

Dus jij bent een marathonkijker, @PeterG?! Misschien kan Pathé tzt speciaal voor jou een Mission Impossible Marathon organiseren 😅🍿

Reputatie 7
Badge +9

Mijn top 3:

  • Ocean 11
  • Top Gun
  • The Wolf of Wall Street
Reputatie 6
Badge +8

Dit is wel een lastige, maar op basis van laatste films en echt mega favoriet.

  • Guardians of the Galaxy vol. 3
  • The Whale
  • Maze Runner

Leuke actie!

Mijn top 3

1: The matrix

2: Bladerunner

3: Platoon

 

The Matrix
Se7en
Jurassic Park

Reputatie 7
Badge +25

Dit is wel een lastige, maar op basis van laatste films en echt mega favoriet.

  • Guardians of the Galaxy vol. 3
  • The Whale
  • Maze Runner

Leuke actie!

Weet je zeker dat 22 Jump Street niet in dat lijstje hoort, @ikheetjeff? 😄 

 

Mijn top 3

1: The matrix

2: Bladerunner

3: Platoon

The Matrix staat bij mij ook wel in de top 3, denk ik. Zo vaak opnieuw gekeken.

Badge
  • The Green Mile
  • Parasite
  • Jaws
Reputatie 7
Badge +8

Het wordt sowieso een Mission Impossible om daar op maandag te kunnen komen.

Maar zeker leuke actie alleen sla ik deze keer over.

Cocktail

Lord of the rings

Fight club

Goedemiddag,

 

Tjee, de beste 3 of beter gezegd MIJN beste 3, films die ik graag weer een keer opzet:

 

  1. Gladiator
  2. Schindler's List
  3. The Godfather 

    En dat allemaal, zoals men zo mooi zegt, in random order.
Reputatie 7

 

Dank jullie allemaal voor jullie deelname aan de winactie :) Bij dezen is de inzendtermijn gesloten. Morgenochtend, voor 10 uur, maken we die winnaars bekend.

 

Reputatie 7

Goedemorgen allen, hier ben ik met de uitslag. Er is veel gediscussieerd over wie nou de beste top 3 had gemaakt. En we kwamen er niet uit. Dus hebben we alle namen in onze groene hoge hoed gegooid en daar is de volgende winnaar uitgekomen:

Dus, van harte gefeliciteerd, @Malou85! Je hebt een privébericht van me. Reageer daar op, en dan komen de tickets jouw kant op.

 

Reputatie 7

En, iets verlaat omdat ik dit even moest dubbel checken (we spreken onszelf een beetje tegen in het eerste bericht), de tweede winnaar van twee tickets voor de première is:

[afbeelding verwijderd voor de leesbaarheid van het topic]

Van harte gefeliciteerd, @Hoopvol! Ook jij hebt een privébericht van me. Reageer daarop dan komen de tickets jouw kant op.

Reputatie 7

Ai, helaas heeft Hoopvol laten weten dat het toch niet lukt om bij Pathé Arena te kunnen zijn maandag. Dus dat betekent dat ik opnieuw in de hoge hoed heb gegrabbeld, en daar is uitgekomen:

 

Van harte gefeliciteerd, @Jlimmen!  Je hebt een privébericht van me. Reageer daar z.s.m op dan komen de tickets jouw kant op.

Reputatie 7
Badge +28

Ik heb geen interesse in die gratis kaartjes, maar hierbij wel drie toffe films uit het verre verleden toen ik nog wel eens naar de bioscoop ging: 

Bud Spencer and Terence Hill: 

Bv deze : 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Two_Missionaries

Convoy 

Smokey and The Bandit 

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik mag dan niet meedoen voor de winst, maar ik wil nog wel een top 3 delen:

Hackers
Homeward Bound 2: Lost in San Francisco
Lock, Stock and Two Smoking Barrels

Verder wil ik nog benoemen:
Kung Fury
Dogma
[REC]

Reputatie 2
Badge

kan ik nog mee dingen? graag dan

Reputatie 7
Badge +17

@DaveFlash helaas zijn de kaarten vergeven. Zoals in het startbericht staat liep de actie tot gister 17:00 uur. 

Hou wel de huiskamer in de gaten voor andere soortgelijke topics. We zien je daar graag in om gezellig te kletsen over zaken die niet perse over KPN gaan! 🙂

Reputatie 7
Badge +28

Ik heb geen interesse in die gratis kaartjes, maar hierbij wel drie toffe films uit het verre verleden toen ik nog wel eens naar de bioscoop ging: 

Bud Spencer and Terrence Hill: 

Bv deze : 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Two_Missionaries

Convoy 

Smokey and The Bandit 

 

Haha, Smokey and The Bandit is nu op RTL7 te zien. 

Ik heb geen interesse in die gratis kaartjes, maar hierbij wel drie toffe films uit het verre verleden toen ik nog wel eens naar de bioscoop ging: 

Bud Spencer and Terrence Hill: 

Bv deze : 

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Two_Missionaries

Convoy 

Smokey and The Bandit 

 

 

Reputatie 7
Badge +16

@Malou85 en @Jlimmen gefeliciteerd met jullie kaarten en héél veel plezier vanavond! 🍿😊