Beantwoord

Zoekfunctie van dit forum werkt niet goed

  • 7 May 2023
  • 13 reacties
  • 159 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb gezocht op upnp en kreeg geen resultaten. Toen ik op andere manieren verderzocht bleken er wel onderwerpen over upnp te zijn.

 

icon

Beste antwoord door KDAM71 8 May 2023, 21:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Ik krijg bijna 800 meldingen te zien @KDAM71 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @KDAM71 ,

Gebruik je het vergrootglas rechtsboven in de groene balk, dus links van "Stel je Vraag"? 

Als ik daar zoek op "upnp" krijg ik : 

964 Topics 

Reputatie 7
Badge +7

Ik krijg ook 0

Gebruik je wel de zoekbalk in het groene vlak? Dat zoekt in het forum. 

Gebruik niet het vergrootglas helemaal bovenaan. Dat zoekt niet in het forum maar juist in de website kpn.com.

 

Reputatie 7

Je kunt mijns inziens veel beter met Google binnen het forum zoeken.

Dit kan je doen door site:forum.kpn.com in de zoekopdracht op te nemen.

Zoek in dit geval dus naar site:forum.kpn.com upnp

Je kunt dan ook bijvoorbeeld zoeken in berichten van de laatste week of maand.

Reputatie 1

Hallo @Noordzee ,

 

Ik heb nu het door jouw genoemde vergrootglas gebruikt.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hier via een iPhone 14 pro Max krijg ik 951 resultaten. Bijzonder dat het blijkbaar op verschillende devices anders is.

Reputatie 7
Badge +28

Hier via een iPhone 14 pro Max krijg ik 951 resultaten. Bijzonder dat het blijkbaar op verschillende devices anders is.

Ja, er kunnen kleine verschillen zijn omdat sommige mensen toegang hebben tot een afgeschermd gedeelte van het forum. 

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Noordzee ,

 

Ik heb nu het door jouw genoemde vergrootglas gebruikt.

 

Ik heb hier verder dan geen verklaring voor @KDAM71 

Ik mag aannemen dat je het hebt geprobeerd op verschillende apparaten. 

Reputatie 1

Nou ja, bedankt voor de moeite @Noordzee .

Merkwaardig KDAM71 

Ik neem aan dat je via Google: upnp site:forum.kpn.com wel resultaten zult krijgen. Ik gebruik zelf altijd Google binnen een site. werkt na het woordje site: ook voor andere sites uiteraard.

En probeer de zoekfunctie op het forum eens als je niet ingelogd bent…. ben benieuwd.

Misschien maakt het ook uit of je wèl of niet ingelogd bent binnen het forum?

Reputatie 1

Ik heb de oorzaak gevonden. Met webontwikkelaar hulpmiddelen in firefox heb ik gekeken welke bronnen worden gebruikt. 1 ervan is algolia.net en die werd door mijn firewall geblokkeerd. Ik heb de blokkering ongedaan gemaakt en nu krijg ook honderden zoekresultaten. 😀