Beantwoord

Digitenne, Ziggo Sport en Europees voetbal de komende jaren

  • 29 April 2024
  • 29 reacties
  • 373 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

De komende 3 voetbalseizoenen worden de wedstrijden van Nederlandse clubs in Champions League, Europa League en Conference League exclusief op Ziggo Sport uitgezonden, Ziggo heeft de rechten. Via de Ziggo app mag iedereen wel gratis streamen. Wat gaat Digitenne hiermee doen? Wordt er een TV kanaal tijdens wedstrijden "uitgeleend" aan de Ziggo sportzender of wordt het streamen en anders pech gehad? 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 2 May 2024, 09:14

Bekijk origineel

29 reacties

Klopt allemaal, maar nu zegt KPN, tja je hebt op 25/04 jl. je abonnement verlengd. Maar had KPN me dan niet even kunnen vertellen dat ik dan ook een nieuwe ontvanger had kunnen krijgen? En betekent het automatisch dat als ik beneden een nieuwe ontvanger plaats met evt. de Ziggo app ik dan deze ook boven kan zien? Helaas is mijn smart tv(Philips) al wat ouder en kan ik hier niet zoveel mee….

 

Hoi @DickHoning . Je hebt je huidige abonnement met de huidige ontvanger verlengt. Je kunt nu dus 2 jaar niet naar het nieuwe abonnement met de nieuwe box van kpn.

De nieuwe ontvanger, waar je ook de Ziggogo app op kunt zetten, kun je dus helaas niet krijgen.

Ik heb voor mijn Philips uit 2012 een losse streamingbox erbij gekocht. Dat is de Nokia 8000. Dat was net voordat de nieuwe chromecast met Google-TV uitkwam (waar de Ziggo app op gedownload kan worden uit de Play Store, Google account noodzakelijk wat trouwens dan ook voor de nieuwste kpn box geldt).

Koop deze chromecast. Slechts 4 tientjes voor de HD versie, voldoende voor jouw tv. Meldt 'm aan op je Google account (gmail) en download de Ziggogo app. Ga naar http://ziggo.nl/uefa/aanmelden om een gratis account te maken. Log er vervolgens mee in op de app.

Te koop in fysieke winkels en online.

https://www.bol.com/nl/nl/p/google-chromecast-hd-met-google-tv/

Gebruik de bijgeleverde usb voeding. Niet via de usb van de tv. Verder gaat de andere stekker in de hdmi ingang van de tv.

Je kunt dezelfde op 2 tv's gebruiken. Steeds omprikken. Of je koopt er 2.

 

Bedankt voor deze tip! Ik ga toch nog een poging wagen bij KPN omdat ik het niet netjes vind….ik ben inmiddels een jaartje of 40 klant van KPN

Ik geef het weinig kans @DickHoning .

Op zich is kpn, of welke provider dan ook, niet verantwoordelijk dat je de juiste apparatuur in huis hebt voor iets anders dan hun tv dienst. 

Voor elke provider geldt: gebruik kunnen maken van hun tv dienst. 

En zoveel kost het je niet. Chromecast HD Google-TV eenmalig 4 tientjes. Dat ding gaat jaren mee. 🙂

Reageer