Al ruim 2 weken zit ten wij zonder wifi door waarschijnlijk een kabelbreuk in het glasvezelnetwerk en dit gaat nog minimaal een maand duren wordt gezegd.
Alle medewerkers van kpn zijn vriendelijk maar een échte oplossing komt er niet.
We hebben een noodpakket ontvangen een week geleden met daarin een digitenne ontvanger maar hij blijft storing 8888 aangeven geen signaal op alle regio’s. Een week geleden gebeld met als conclusie waarschijnlijk antenne kapot we sturen een andere.
Na een week wachten weer gebeld. Sorry maar u kunt de antenne bij de kpnwinkel ophalen. Dit gedaan maar helaas ook met deze door het hele huis geen signaal jullie weten toch wel op welke locaties er signaal is ?
Alles geprobeerd kabels vervangen, fabrieksinstellingen teruggezet, updaten doet hij niet staat op versie 30.
Kunnen jullie nog wat doen voor mij of zit er nog maar 1 ding op namelijk overstappen naar ziggo want dat zie ik eigenlijk als laatste redmiddel
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel