Beantwoord

Kabel kapot van de buitenantenne, kan ik een nieuwe krijgen?

  • 2 May 2024
  • 7 reacties
  • 53 keer bekeken

Van de buitenkabel voor de digitenne is is een draadje afgebroken. Hoe kom ik aan een nieuwe kabel. Ik kan geen telefoninisch contact opnemen want ik wordt direct doorverwezen naar de KPN site.  

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 May 2024, 14:13

Bekijk origineel

7 reacties

Binnen 15 minuten nogmaals bellen. Op de vraag of je voor hetzelfde belt JA zeggen. 

Dan krijg je een mens aan de lijn.

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @henniebr ,

Het alternatief voor bellen naar 0800-0402 is om deze kabel zelf te bestellen via de website. De prijs valt reuze mee: 

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/2731015/digitenne-antenne-coax-kabel-10-meter/?soPos=1154

Bedankt voor de reacties.

Reputatie 7
Badge +28

Bedankt voor de reacties.

Maar is het nu gelukt via de telefoon of via de website? 

Ik heb het niet meer kunnen controleren, Kwam wat tussen.

 

Reputatie 7
Badge +28

@henniebr 

Maar heb je nu nog die kabel nodig? Zo kun je het regelen: (bellen of tegen een kleine vergoeding via internet) 

Hallo @henniebr ,

Het alternatief voor bellen naar 0800-0402 is om deze kabel zelf te bestellen via de website. De prijs valt reuze mee: 

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/2731015/digitenne-antenne-coax-kabel-10-meter/?soPos=1154

 

Dank je

Reageer