Vraag

Kpn Cloud is hopeloos. Foto wordt als thumbnail getoond, maar als je erop klikt bestaat de foto niet.

  • 8 May 2024
  • 9 reacties
  • 103 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb talloze keren gevraagd of de problemen met Kpn Cloud ooit worden opgelost.

Iedere keer wordt er een aanpassing gedaan maar telkens ontstaat er weer een ander probleem.

De nieuwste bug (en niet de de enige): foto wordt als thumbnail getoond, maar als je erop klikt bestaat de foto niet.

Deze app zou toch allang geen beta versie mogen zijn…

Dit is niet de eerste keer dat Kpn een clouddienst heeft gelanceerd, de vorige werd ook plotseling gestopt, gaat het ook met deze clouddienst gebeuren?

Groet,

Pieter


9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dit is niet de eerste keer dat Kpn een clouddienst heeft gelanceerd, de vorige werd ook plotseling gestopt, gaat het ook met deze clouddienst gebeuren?

Zou zomaar kunnen...

Reputatie 3
Badge +1

Is er niemand van KPN die dit serieus oppakt?

De problemen worden steeds erger, er is al genoeg over gemeld, graag actie of dit product uit de markt halen.

Groet,

Pieter

Reputatie 7
Badge +11

Dit is geen realtime chatdienst @PietKei , moderators reageren in de regel binnen enkele dagen 

Je kunt er ook voor kiezen de dienst gewoon niet meer te gebruiken 

Reputatie 3
Badge +1

Dit is geen realtime chatdienst @PietKei , moderators reageren in de regel binnen enkele dagen 

Je kunt er ook voor kiezen de dienst gewoon niet meer te gebruiken 

 

Dat begrijp ik, misschien heb ik iets te impulsief gereageerd...

Dat komt omdat de problemen met de dienst nog steeds niet zijn opgelost en er ook niet meer op wordt gereageerd. (Momenteel zelfs niet meer bruikbaar)

Je advies om de de dienst dan maar niet meer te gebruiken is natuurlijk ook geen oplossing.

Groet,

Pieter

Hoi @PietKei . Alles wat ik van KPN cloud weet staat hier:

 

Nu begrijp ik van jou dat er veel issues zijn.  En dat het nu zelfs helemaal niet werkt? 

Als dat een issue is wat door ons veroorzaakt wordt, kan ik hiermee aankloppen bij de technische dienst. Maar ik moet wel zeker weten dat het bij ons wegkomt.

Kun je beschrijven wat je precies doet en waar het misgaat? 

Reputatie 3
Badge +1

Dank je!

Het synchroniseren van foto's naar de app gaat nog steeds niet goed. Als ik bij alle afbeeldingen kijk krijg dit te zien:

 

Bij de foto's die wel gesynchroniseerd zijn met de app zie ik de foto, als ik op de foto klik krijg ik dit te zien:

 

Mijn mobiel: Samsung S21 FE 5G

 

Groet,

Pieter

Dank @PietKei .  Ik stuur dit topic door naar de mensen die hier over gaan.

Reputatie 3
Badge +1

Ok, dank je, ik wacht af...

Ik heb een antwoord van onze technische dienst:

 

De app wordt wel degelijk onderhouden door onze leverancier.  Dat gebeurt door de oorspronkelijke ontwikkelaars. Het is (net als KPN Veilig) geen in-home software van KPN.

Er wordt geen 'breder’ probleem herkent. Daarmee bedoel ik dat we niet het idee krijgen dat er generiek dingen mis gaan met deze dienst. 

Wat zie jij in de webmail, bij de drive functionaliteit?  Als dat er goed uit ziet is het advies om: de app verwijderen / cache legen en  opnieuw installeren.

 

We mogen niet zomaar bij jouw gegevens, dus verdere ondersteuning wordt lastig. 

 

Misschien is dit een open deur maar ik noem 't toch nog even: 

Nog een tip: in de app zit een optie synchroniseer onder het hamburger menu rechtsboven. Die zorgt ervoor dat de inhoud van de drive ook zichtbaar op de telefoon wordt.

Reageer