Beantwoord

Abonnement niet bekend bij KPN, afgesloten via verkoper aan de deur

  • 30 April 2024
  • 4 reacties
  • 76 keer bekeken

Goedendag,

 

Wij hebben op 19 februari met een verkoper aan de deur een contract afgesloten voor KPN Internet, TV & vaste telefonie.

 

Nu bellen wij vandaag met KPN, en bij hun staat er niks in over een contract. De overstapdatum zou op 22 mei zijn. Maar dit wouden we vervroegen. Maar nu komen we erachter dat er helemaal niks bij KPN bekent is?

 

We hebben wel een email gekregen met contract op 19 februari van email adres `noreply@contactservices.org`.

 

Zijn we opgelicht, of is dit eerder een administratieve fout? 

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 1 May 2024, 12:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik denk dat de verkoper de bestelling gewoon nog niet doorgegeven heeft aan KPN. 

Zou dat dan inmiddels niet al doorgegeven moeten zijn? Gezien het op 19 Februarie is geregeld?

 

Ik denk dat de verkoper de bestelling gewoon nog niet doorgegeven heeft aan KPN. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb het meer gehoord dat deurverkopers bestellingen opsparen en dan in 1 keer invoeren in het systeem. 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Mark_ 

Als je op 19 februari 2024 een bestelling hebt geplaatst bij een deurverkoper, had deze bestelling allang bij KPN moeten zijn, het is bijna 2,5 maand geleden.
En wat mede forumlid @Nick83 zegt zou waar kunnen zijn, maar duurt echt geen 2,5 maand, dat kunnen en mogen ze ook niet maken tegenover de klant.

Meestal wordt er een bundel van nieuwe aanmeldingen 1 keer per week of per 2 weken verstuurd naar de provider (in dit geval KPN), maar dat duurt echt geen 2,5 maand!!

Daarnaast heb ik ook helemaal niets kunnen vinden over contactservice.org, krijg dan gelijk de melding dat deze website niet bestaat.
Wel zit contactservice in de Verenigde Staten, dus het kan zijn dat ze een dependance hebben in de Benelux, maar dan zonder een website.

Ik acht de kans groot, dat er niets gedaan is met jouw bestelling aan de deur.
Waarschijnlijk heeft de verkoopmedewerker (aan de deur) het niet goed verwerkt in hun systeem.

Mocht je alsnog graag klant willen worden bij KPN, dan zou ik dat gewoon direct bij KPN doen.
Klik hiervoor op de volgende link: Internet (TV en Vaste telefonie) bestellen
Er zijn momenteel leuke acties.

Je krijgt dan ook gelijk een bevestiging per e-mail, plus dat je ook de overstap datum kunt aangeven tijdens het bestelproces.

Mocht de bestelling van de deurverkoper daarna nog binnenkomen bij KPN, acht de kans klein, dan komt die automatisch te vervallen omdat je reeds een bestelling hebt geplaatst bij KPN zelf.

Reageer