Beantwoord

Als vaste klant krijg je een ander aanbod dan nieuwe klanten, waarom is dat?

  • 4 May 2024
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Neem je contact op met de KPN of ze een leuk aanbod hebben als je, je abonnement voor KPN thuis wilt verlengen. Krijg je als aanbieding een paar maanden korting op je internetaansluiting. Nieuwe klanten krijgen ipads. Ik stap dus over naar de concurrent. Krijg ik een jaar gratis een streamingdienst cadeau, 6 maanden korting op de abonnementsprijs en een waardebon twv €100,- te besteden bij bol.com. Vaste klanten tellen bij KPN niet.

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 4 May 2024, 13:54

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @ESM 

Welkom op het forum van KPN.

Dit hangt helemaal af met welke medewerker je dit bespreekt, want er zijn ook medewerkers die jouw een goede deal willen geven bij een verlenging.

Zelf heb ik mijn KPN Thuis abonnement eind verleden jaar nog verlengd met 2 jaar (moet je natuurlijk wel willen), ik kreeg voor de eerste 12 maanden een leuke korting op mijn internet abonnement en 12 maanden HBO Max cadeau. 

Je moet natuurlijk wel het onderste uit de kan proberen te halen, en niet direct mee te gaan met het eerste aanbod dat de medewerker je geeft, want vaak is dit een keuze met de minste korting.

Je kunt hiervoor het beste bellen met de afdeling opzeggingen en contractbeheer van KPN, door te bellen met 0800-0402 of via KPN Mobiel op 1200.
Spreek nadat de Voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: opzeggen en je wordt direct doorverbonden met deze afdeling.

Let wel! De kortingen voor nieuwe klanten (zoals die op de website staan) krijg je uiteraard niet, maar je kunt dan alsnog een leuke korting binnen harken.

Uiteraard ben je vrij om over te stappen naar een andere provider, dat spreekt voor zich.

Reageer