Vraag

Asociale medewerkers

  • 3 May 2024
  • 1 reactie
  • 49 keer bekeken

Omdat de KPN zich eerst niet houdt aan 15 maart en na correctie 8 mei, blijven ze facturen sturen. Let wel: Geen enkele dienst wordt er meer afgenomen met ingang van 15 maart om 00:00 uur. Toch blijven ze facturen sturen en geven iedereen de schuld (Odido en mijzelf). Medewerker nr. 1 in maart verbrak de verbinding toen het te moeilijk werd voor hem en de medewerker van vandaag was ronduit brutaal alsof hij het tegen zijn eigen totaal niet opgevoede kind had. En problemen oplossen doen ze niet. Wat een vreselijk bedrijf !! BAh. Betaal al sinds 15 maar dubbele facturen (Odido vergoedt niet de KPN facturen maar hun eigen facturen tot op zekere hoogte). Je staat met je rug tegen de muur. Als hieronder al een reactie komt van de KPN, zal dit NIETS oplossen. We laten het nu escaleren omdat we nu wél de opzegdatum zwart op wit hebben. Onze rechtsbijstand verzekering zal smullen om die KPN aan te pakken. Wat een bagger bedrijf, luisteren naar de (ex) klant, snappen ze niet. Blijven doordrammen uit het KPN boekje en dan ook nog eens op die manier hoe ik zelf een klant nooit te woord zou staan. Maar de KPN is groot bedrijf en hebben “schijt” aan de klant, één meer of minder maakt niet uit. Hoop dat het ooit nog eens heel slecht gaat met die KPN en dit soort asociale medewerkers die mensen zó te woord staan als eerste ontslagen worden. Oorzaak en gevolg heet dat, of beter gezegd, je eigen negatieve karma die je ontwikkeld hebt.

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Lana Dio, welkom! Wat jammer om te lezen dat dit zo gaat! Dat is natuurlijk niet wat je van ons mag verwachten. Als er een fout gemaakt is, zal dat natuurlijk wél opgelost moeten worden. Ik begrijp dat er nu via de rechtsbijstand contact met ons opgenomen is? Ik ga er absoluut vanuit dat het goed opgelost wordt. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat het dan weten. Vul in dat geval ook even je profiel aan met je adres en klantnummer. In principe heb je via de community vooral contact met andere klanten, maar ik kan me goed voorstellen dat je niet opnieuw wilt bellen met onze klantenservice. 

Reageer