Beantwoord

Bedrag op factuur voor Fightclub Live, dit herken ik niet

  • 17 March 2024
  • 5 reacties
  • 92 keer bekeken

Ik zie op mijn rekening **** een bedrag staan van 8,99 fightclub live. Hier is niet na gekeken waarom staat hij op mijn rekening  ken deze helemaal niet en ik lees dat ik niet de enige ben. Wat gaat KPN hieraan doen want dit stinkt naar fraude

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 18 March 2024, 15:49

Bekijk origineel

5 reacties

Waarom staat er 8,99 op mijn rekening van Fightclub live terwijl wij dat niet eens gebruiken.

Zou graag die 8,99 terug willen ontvangen van KPN en deze laten blokkeren

 

Hoi @Oud mailadres verwijderen .  Welkom op het forum.

Was dit een bestelde wedstrijd?  Zo ja, dan kan dit alleen gedaan zijn vanaf jouw account.  Is er misschien iemand anders in het gezin die dit programma gekeken heeft? 

 

Reputatie 1

Ook ik heb hetzelfde probleem. Bij mij is dit bedrag 2x afgeschreven. Hoe kan dit geblokkeerd worden?

2x een bedrag voor dezelfde stream, @Lia Hilk ?  Was dat een foutje van jou?  Of huurt iemand anders in de familie wedstrijden? 

Reputatie 1

Er is blijkbaar een abonnement afgesloten. Niet door mij, en ook niet door iemand anders in de familie. Inmiddels heb ik het abbonement stopgezet. Het geld zal ik helaas wel kwijt zijn.

De optie online betalen is inmiddels door jouw collega stopgezet, dus het kan niet nogmaals gebeuren.

Reageer