Beantwoord

BTW vermelding op factuur nieuw toestel

  • 26 February 2024
  • 9 reacties
  • 46 keer bekeken

Hallo,

kan ik op voorhand al instellen dat de BTW vermeld wordt bij aankoop van een nieuw toestel?

Ik verneem het graag.

Groet

Roland

icon

Beste antwoord door Nick83 26 February 2024, 12:11

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U krijgt gewoon een btw factuur. Deze kunt downloaden via:

https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/

De factuur is op deze pagina pas beschikbaar als u het toestel ontvangen heeft.

Dat ziet er dan zo uit:

Uiteraard groter, maar wat er boven staat, mijn adresgegevens enzo heb ik eraf geknipt. 

Helaas lukt het niet om in te loggen? Heb een mobiel aangeschaft en die is netjes binnengekomen. Nu wil ik graag de factuur hebben van de aankoop. 

De vermelding die ik krijg als in probeer in te loggen met mijn gegevens:

  • Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik.

Graag reactie svp bedankt.

 

Gr

 

Reputatie 7
Badge +19

De aankoopnota zit bij het contract van jouw bestelling. Via jouw persoonlijke bestelomgeving kun je de overeeenkomst vinden. 

Ik herhaal:

  • Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik.

Dat bericht krijg ik als ik wil inloggen met mijn 06-nummer en postcode, dus het werkt niet.

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik herhaal:

  • Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik.

Dat bericht krijg ik als ik wil inloggen met mijn 06-nummer en postcode, dus het werkt niet.

U moet inloggen met het bestelnummer en postcode. Niet met uw 06 nummer.

Inloggen met 06 nummer zou niet erg privacy vriendelijk zijn. U heeft waarschijnlijk een enorme groep kennissen, vrienden, familie, buren die uw combinatie 06 nummer/postcode kennen. Die zouden dan ook allemaal in kunnen loggen en uw gegevens kunnen bekijken.

Reputatie 7
Badge +19

Zoals hierboven al wordt aangegeven, dien je in te loggen met het bestelnummer en postcode. Vervolgens kom je dan in de online omgeving waar je alles leest en vind over jouw mobiele bestelling. Voor de mobiele bestelstatus en informatie log je in via: https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/

Dank, heb er helemaal verkeerd overheen gelezen. Had het inmiddels al opgelost door te bellen.

En Nick83, leuk dat je als forummer reageert op allerlei berichten maar ga geen oordelen vellen over bepaalde situaties. Dat is niet sjiek, gewoon bij de feiten blijven en anders niet reageren.

 

Gr

Roland

Reputatie 7
Badge +19

In ieder geval goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost @Peggy2 

Reputatie 7
Badge +24

En Nick83, leuk dat je als forummer reageert op allerlei berichten maar ga geen oordelen vellen over bepaalde situaties. Dat is niet sjiek, gewoon bij de feiten blijven en anders niet reageren.

Welk oordeel vel ik dan?

Reageer