Beantwoord

Geannuleerde simkaart staat nog steeds op factuur

  • 21 April 2024
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Ik heb in november een simkaart aangevraagd en binnen 14 dagen geannuleerd. Deze staat nog steeds op mijn factuur, ondanks contact met en toezegging van de medewerker.

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 22 April 2024, 18:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Petervonaesch 

Welkom op het forum van KPN.

Ik adviseer je om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van KPN, via het gratis telefoonnummer 0800-0402 of via KPN Mobiel op 1200.
Spreek nadat de Voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Opzeggen en je wordt direct doorverbonden met de afdeling contractbeheer, opzeggingen en verlengen. 

Een medewerker van deze afdeling kan dan voor je nagaan, of de annulering van deze sim only (simkaart) goed is verwerkt in het systeem van KPN.
Zo niet, dan kan de medewerker het ook direct voor je regelen, en krijg je vervolgens een bevestiging in je mailbox.

Het kan namelijk zijn dat de medewerker die je in november 2023 hebt gesproken, deze annulering niet goed heeft verwerkt in het systeem, waardoor deze nog steeds op je KPN factuur wordt vermeld.

Deze afdeling is bereikbaar:

  • Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag en feestdagen gesloten

 

Bedankt @Michel.uit.Arnhem! Ik kan niet bellen met de service omgeving en heb toen op aanraden van de bot een bericht hier geplaatst. Ik heb al uitgebreid met de service desk aan de lijn gezeten.

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Petervonaesch 

Je zou natuurlijk even de mobiel van een familielid of goede vriend kunnen gebruiken, om naar de klantenservice te kunnen bellen, het is tenslotte een gratis telefoonnummer.

Wil dat niet direct lukken, dan kun je ook nog langs de KPN Winkel bij jouw in de buurt kunnen gaan, die werken namelijk met dezelfde klanten-systeem.
Neem dan wel je geldige legitimatiebewijs mee naar de winkel, want daar wordt om gevraagd ter verificatie.

Maar het beëindigen van een mobiel abonnement, kan helaas niet via het forum.

Reageer