ik heb vanaf 09-10-2023 tot en met 30-10-2023 een storing gehad en niet gebruik kunnen maken van internet ook het noodpakket werkte niet. ik wil graag een vergoeding hier voor
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineelik heb vanaf 09-10-2023 tot en met 30-10-2023 een storing gehad en niet gebruik kunnen maken van internet ook het noodpakket werkte niet. ik wil graag een vergoeding hier voor
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineelHalloÂ
Je kunt via deze website een vergoeding aanvragen:Â
https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/
Â
Wij doen ons uiterste best om storingen zo snel mogelijk op te lossen. Toch gebeurt het soms dat je door een netwerkstoring langer dan 12 uur geen gebruik kunt maken van een dienst. In dat geval heb je, volgens de wet, recht op een vergoeding van 1/30 van je maandelijkse abonnementskosten, per dag. De storing moet wel opgelost zijn om vergoeding aan te kunnen vragen.
je kan maximaal 3 dagen opgeven en het waren meer dan 3 dagen dus dat geld wil ik terug. wel zo netjes toch aangezien ik geen gebruik heb kunnen maken maar wel betaald heb!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.