Beantwoord

Ik wil mijn bestelling opzeggen, ik woon niet meer op dat adres

  • 4 May 2024
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Beste KPN,
Op 17 augustus 2023 18:32 heb ik bestelling overzicht gekregen, met nummer S***. Idee was, dat rond december 2023 krijg ik op *** *** glasvezel en jullie zullen opzeggen mij contract met Ziggo. Helaas tot nu geen glasvezel was gemonteerd en op jullie pagina zie ik dat verwachting is december 2024 of januari 2025.
Ik woon op *** *** niet meer, want ik was op 1 maart 2024 verhuisd. 
Graag bestelling met nummer S***annuleren! Ik heb dat gemeld telefonisch, maar dat was niet gedaan. Ik heb gekregen contract via mail, maar zoals opgeschreven, ik woon niet meer op *** *** dus ik heb de contract niet nodig.
Graag krijg ik bevestiging dat de contract van bestelling nummer S*** op *** *** wordt geannuleerd.
Groeten,
Lukasz Wulnikowski
06***

 

Admin: privégegevenw verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 4 May 2024, 13:39

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Even langs een lokale KPN winkel gaan of bellen met 0800 0402.

Binnen dit forum kan men helaas niets voor je betekenen. @Luka23 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Luka23 

Welkom op het forum van KPN.

Wat mede forumlid @N.N. al aangaf in zijn reactie, kun je niet opzeggen via het forum van KPN, dat gaat echt alleen via de afdeling opzeggingen en contractbeheer.

Bel daarom met 0800-0402 of via KPN Mobiel op 1200 naar de telefonisch klantenservice van KPN, en spreek nadat de Voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
opzeggen en je wordt direct doorverbonden met deze afdeling.

Een medewerker van deze afdeling kan jouw bestelling annuleren, en je vervolgens een bevestiging per e-mail aan je versturen.

Deze afdeling is bereikbaar:

  • Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag en feestdagen gesloten

Ook kun je eventueel langs een KPN (XL) Winkel bij jouw in de buurt gaan, dan heb je persoonlijk contact en je kunt meekijken wat de medewerker voor je doet.

Reageer