Beantwoord

Ik wil mijn contract opzeggen

  • 25 April 2024
  • 1 reactie
  • 44 keer bekeken

Beste kpn, 

 

Graag wil ik mijn contract van internet opzeggen bij kpn. Ik had een aanbieding gehad van 45 euro het eerste jaar (internet en 2 tv kastjes) en het tweede jaar 60 euro. Heb daar al akkoord opgegeven telefonisch. En vervolgens ook mails gehad blijkt het een contract bespreking te zijn en moet je nog bellen. Nooit tegen mij gezegd. 
En nu kunnen ze dan die aanbieding niet geven. 
2 keer zijn er ook al monteurs geweest voor glasvezel voor niks. Terwijl ik had aangegeven dat mijn tegels met cement zijn vast gemaakt en dat ze daar speciale spullen voor moeten meenemen. Ook niet gebeurd. En vervolgens staan er twee mannen voor de deur (die geen Nederlands praten) om glasvezel aan te leggen. Geen uitnodiging of een mail gehad. Ben er echt klaar mee. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 28 April 2024, 14:19

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Freijee 

Welkom op het forum van KPN.

Zolang je nog binnen je bedenktijd zit, kun je jouw abonnement per direct laten beëindigen.
De wettelijke bedenktijd van 14 dagen gaat pas lopen, zodra het modem wordt aangemeld (actief) op het glasvezelnetwerk van KPN, wat in jouw situatie nog niet het geval is.

Bel hiervoor gratis met de klantenservice van KPN op 0800-0402 
Spreek nadat de Voice respons stem heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Opzeggen en je wordt direct doorverbonden met de afdeling opzeggingen en contractbeheer.

Een medewerker van deze afdeling kan dan jouw internet abonnement voor je opzeggen, waarvan je vervolgens een bevestiging per e-mail ontvangt.

Deze afdeling is bereikbaar:

  • Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag en feestdagen gesloten.

Het opzeggen van je abonnement kan helaas niet via het forum.

Reageer