Beantwoord

Interactieve televisie opzeggen, rest behouden

  • 6 February 2020
  • 2 reacties
  • 2139 keer bekeken

Aangezien ik geen behoefte meer heb aan interactieve tv via KPN wil ik mijn abonnement graag opzeggen per eertvolge nde mogelijkheid. Internet/wifi moet behouden blijven. Telefoonaansluiting mag vervallen. Hoe regel ik dit verder? 

icon

Beste antwoord door Susan_ 10 February 2020, 10:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

In Mijn KPN zou dat mogelijk moeten zijn via abonnement wijzigen.

Als je nog geen Hussel klant bent ga je een nieuw jaar contract aan tegen de Hussel voorwaarden en prijzen.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Adelaar1, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat je geen gebruik meer maakt van interactieve televisie, dan heb je bij de Hussel abonnementen de optie om dit eruit te halen. Dit kan je terugzien in MijnKPN. Bij een Alles-in-1 of internet en tv pakket zit het namelijk er bij in, en kan je het niet verwijderen. Heb je nog een wat ouder abonnement? Dan dien je inderdaad over te stappen op alleen internet van KPN (Hussel). Wanneer je dat wijzigt, zal je wel weer een nieuw 1-jarige contract aangaan voor alleen internet.

Heb je hier nog meer vragen over of kan ik je nog ergens bij helpen? Dan hoor ik het graag!