Beantwoord

Klacht indienen onmogelijk

  • 29 April 2024
  • 8 reacties
  • 124 keer bekeken

Zojuist wederom 3 keer iemand gesproken van KPN om een klacht in te dienen wat volgens de website het beste telefonisch kan geschieden. Helaas spreek ik alleen maar met incapable medewerkers die mij van het welbekende kastje naar de muur sturen. 
 

Het is onmogelIjk om een klacht in te dienen n.a.v. een groffe menselijke fout gemaakt bij KPN betalingen waarbij mijn factuurbedrag is afgeboekt op een totaal ander persoon. Onbegrijpelijk hoe KPN met haar klanten omgaat…

icon

Beste antwoord door N.N. 29 April 2024, 10:58

Bekijk origineel

8 reacties

Vervelend allemaal. Die afdeling heet bij kpn collections. Daar kan je naar vragen. Op werkdagen bereikbaar tijdens kantooruren via 0800-0402. 

Het kan ook 'schriftelijk' via een formulier bij mijn weten. kpn.com/klacht

 

Reputatie 7
Badge +11

Via onderstaande link kun je een klacht doorgeven @JoyC :

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @JoyC, hele vervelende situatie natuurlijk. Ik zie dat de community je nu alsnog naar het juiste formulier heeft geleid. De klacht die je daarmee kunt indienen komt bij onze speciale afdeling Klantreacties terecht en zij zullen dan contact met je opnemen en het verder met jou afhandelen. 

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @JoyC, hele vervelende situatie natuurlijk. Ik zie dat de community je nu alsnog naar het juiste formulier heeft geleid. De klacht die je daarmee kunt indienen komt bij onze speciale afdeling Klantreacties terecht en zij zullen dan contact met je opnemen en het verder met jou afhandelen. 

Mijn ervaringen met de afdeling Klantreacties zijn heel positief. Men denkt op een goede manier met de klant mee.

Reputatie 6
Badge +8

Hallo @JoyC, hele vervelende situatie natuurlijk. Ik zie dat de community je nu alsnog naar het juiste formulier heeft geleid. De klacht die je daarmee kunt indienen komt bij onze speciale afdeling Klantreacties terecht en zij zullen dan contact met je opnemen en het verder met jou afhandelen. 

Mijn ervaringen met de afdeling Klantreacties zijn heel positief. Men denkt op een goede manier met de klant mee.

Ben ik het helemaal mee eens! Goeie afdeling die echt met je meedenkt. Dus ik hoop dat het voor topic starter ook zo zal eindigen.

Reputatie 1

Ook ik wil een klacht indienen. Kpn wil niet bellen met postnl.

Reputatie 6
Badge +8

Ook ik wil een klacht indienen. Kpn wil niet bellen met postnl.

Dat kan, maar kunnen wij niet voor je doen. Dit is een forum waar vooral klanten elkaar helpen. Dus raad ik je aan de link van @N.N. te bezoeken :-) 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Reputatie 1

Ik heb de klacht inmiddels ingediend. Ben benieuwd.

Reageer