Vraag

KPN TV opgezegd, maar het is ondanks bevestiging nog niet doorgevoerd

  • 4 May 2024
  • 7 reacties
  • 46 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Ik heb gisteren het KPN TV gedeelte in mijn abonnement opgezegd. Heb een bevestiging ontvangen per e-mail waarin inderdaad alleen het internet deel overblijft.  Ik checkte gisteravond nog even via KPN TV app of ik nog beeld had, en ja alles werkte nog gewoon. Had KPN TV+ kastje al losgekoppeld, maar vanmorgen toch nog maar even aangesloten omdat te kijken of TV gedeelte al was uitgeschakeld. Nou niet dus. Sterker nog als ik gewoon onder Mijn KPN onder mijn abonnementen  staat het tv gedeelte er weer tussen. Vervolgens gebeld met helpdesk, waarbij werd gezegd ja order is niet doorgevoerd zie ik. Toen heeft de medewerker deze nog een keer er in gezet, en krijg ik net wederom een e-mail dat de wijziging is doorgevoerd. Per de datum van vandaag.  Ondertussen nog steeds beeld op alle zenders. Hoe krijg ik dit opgelost, of is dit normaal dat het even duurt eer de omzetting is gedaan? Dan zou je niet eerst een e-mail met een bevestiging moeten ontvangen met we hebben gewijzigd zou je zeggen. Iemand hier ervaring mee? 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Of het normaal gelijkt verwerkt wordt weet ik niet, maar het kan een issue zijn in uw account.
Mocht het maandag aan het einde van de dag nog niet verwerkt zijn, bel dan de klantenservice.
Zij zullen dan een ticket moeten aanmaken voor de backoffice om hierin te duiken.

Reputatie 5
Badge +5

Of het normaal gelijkt verwerkt wordt weet ik niet, maar het kan een issue zijn in uw account.
Mocht het maandag aan het einde van de dag nog niet verwerkt zijn, bel dan de klantenservice.
Zij zullen dan een ticket moeten aanmaken voor de backoffice om hierin te duiken.

Een issue met mijn account, ben bang dat je gelijk hebt, omdat de eerste order ook al niet werd uitgevoerd. Dus waarom zou de tweede order wel goed gaan dan:-) Mijn contract loopt tot 9 aug, maar het tv gedeelte kan je wel eerder loskoppelen heb ik begrepen. Werd ook bevestigd door helpdesk medewerker. Zal het even afwachten t/m maandag. 

Reputatie 5
Badge +5

Contact gehad met KPN helpdesk en aangegeven dat ik KPN TV toch wil behouden . Had nog steeds beeld, een en ander toegelicht, er is een notitie van gemaakt. Het is dus de bedoeling dat de annulering van KPN TV niet wordt doorgezet. Heb wel twee bevestigingen ontvangen met daarin alleen nog het internet deel, plus Fritz box. Hoop dat het met de facturatie wel goed gaat,

Als ik bij mijn abonnement kijk staat nog steeds de oude situatie(dus met KPN TV), wat nu dus goed zou zijn. Hoop niet dat er nog iemand als nog de order waarbij ik KPN TV opzeg gaat verwerken. Maar goed dan valt het beeld vanzelf weg en reageer ik wel weer:-)

(Ziggo bestelling vanmorgen geannuleerd vandaar de keuze toch KPN TV aan te houden)

Reputatie 5
Badge +5

Tja en dan gebeurt waar je al bang voor was, en wordt KPN TV en Digitenne als nog gedeactiveerd vandaag.  Toen stond inderdaad alleen het internet deel nog in mijn abonnement. Contact gehad met helpdesk, medewerker heeft een en ander uitgezocht, en alles er in weer ingezet. Krijg wel nieuwe apparatuur, en oude moet retour uiteraard. Komt goed. KPN TV App kan ik gelukkig gebruiken met nieuwe inlog gegevens.

… en via Digitenne heb je i.i.g. nog de NPO zenders.

Reputatie 5
Badge +5

kan gelukkig via de kpn app gewoon op tv kijken. En nieuwe apparatuur is onderweg, krijg ik vandaag.

Reputatie 5
Badge +5

Nieuw apparatuur geïnstalleerd. Oude apparatuur retour, als ik retourlabel heb ontvangen. En factuur even in de gaten houden of alles goed gaat. 

Reageer