Beantwoord

Online aankopen sinds 6 maanden onterecht op onze facturen

  • 7 May 2024
  • 8 reacties
  • 70 keer bekeken

Er worden inmiddels al meer dan 6 maanden online aankopen in rekening gebracht die we helemaal niet aankopen.

Ben al zeker een half jaar bezig om dit opgelost te krijgen maar KPN laat niets meer van zich horen.

Vele malen gebeld, bij Kpn winkels geweest maat niets.

Slechte service!!!!!!

 

icon

Beste antwoord door huistijger 8 May 2024, 06:41

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +19

Maar wat zou kpn moeten doen volgens u? Op de één of andere manier zal u toch ergens iets afnemen. Heeft u al bij payinfo.nl gekeken of u ergens een abonnement heeft?

We hebben alles al nagekeken. We hebben geen abbonementen lopen, alleen een Spotify premium. Deze staat ook op de juiste factuur. Alleen wordt er ook een familie abonnement afgeschreven op een 06 nummer die niet eens online aankopen kan doen

Reputatie 7
Badge +10

@AJPjong 

Wat staat er dan als omschrijving op de bankafschriften ? Weet je wel zeker dat het de KPN is die dit geld (automatisch ???) incasseert ? Gebeurt dit niet door iemand anders ? Is er niet iemand die toegang tot iets had ?

Verander eens ALLE wachtwoorden. Helpt dat ?

Reputatie 5
Badge +6

We hebben alles al nagekeken. We hebben geen abbonementen lopen, alleen een Spotify premium. Deze staat ook op de juiste factuur. Alleen wordt er ook een familie abonnement afgeschreven op een 06 nummer die niet eens online aankopen kan doen

Staat er ook niets bij gespecificeerd? Zoals onderstaande voorbeelden..

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @AJPjong 
Je zult toch echt moeten bellen met de KPN, het forum kan hier niets voor je betekenen.
0800 0402

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

Of je kunt het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst

Ik heb al vaker gebeld, werd beloofd dat ze het zouden uitzoeken en ik zou teruggebeld worden. Nou niet dus

@AJPjong

Wat staat er dan als omschrijving op de bankafschriften ? Weet je wel zeker dat het de KPN is die dit geld (automatisch ???) incasseert ? Gebeurt dit niet door iemand anders ? Is er niet iemand die toegang tot iets had ?

Verander eens ALLE wachtwoorden. Helpt dat ?

Staat alleen online aankopen. Deze worden via Kpn geïncasseerd.

Wachtwoorden enz. Zijn al vervangen geweest

Reputatie 7
Badge +10

@AJPjong 

(Dit doet mij denken aan een ander geval. Misschien heb je er iets aan.)

Ik herinner mij een geval waarbij een zoon het wachtwoord wist van de smartphone van zijn moeder. Op die manier kon hij - op kosten van zijn moeder - spullen aanschaffen en (betaalde) spelletjes downloaden, betalen en spelen. En zijn moeder bleef zich afvragen waarom er steeds bedragen van haar rekening werd afgeschreven. Ik neem aan dat de zoon ook telkens het veranderde wachtwoord wist.

Reageer