Beantwoord

Overstappen van consument naar zakelijk abonnement met huidige weekenddeal

  • 5 May 2024
  • 6 reacties
  • 74 keer bekeken

Reputatie 1

overstappen van consumentklant naar zakelijke klant met gebruik maken van het momentele weekend deal

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 5 May 2024, 11:39

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wat wilt u daar over weten?

Reputatie 1

Het is nu een weekend deal die beduidend lager is als het kpn consument abbo.

Het geeft ook de mogelijkheid om een vast IP adres te krijgen en de oplossing van mijn wifi internet door de gratis levering van super internet. Ik heb geprobeerd om online over te stappen maar dat lukt niet.

Reputatie 7
Badge +12

U haalt wat dingen door elkaar, zakelijk internet met KPN EEN kent een vast IP, maar daar regelt of ondersteund KPN geen wifi behalve dat het modem het uitzend. Als dat wifi dan niet goed is moet u uw eigen IT’er aanspreken. Heeft u het over kleinzakelijk? Dan heeft u geen vast IP en verandert uw huidige IP zelfs bij de overstap. Het best kunt u bellen naar onze zakelijke klantenservice op 0800-0403. Let er wel op dat als u overstapt van consument naar kleinzakelijk u niet wordt gezien als een nieuwe klanten dus een welkomsaanbod is niet mogelijk.

Reputatie 7
Badge +24

Het is nu een weekend deal die beduidend lager is als het kpn consument abbo.

Bedenk u wel dat de bedragen bij zakelijk ex btw zijn.

Reputatie 7
Badge +11

En je moet een KvK-nummer hebben anders kun je geen zakelijke klant worden @Tw12lf 

Reputatie 1

Tja natuurlijk moet je een kvk- nummer hebben. Lijkt me logies als je geen bedrijf hebt dat men niet in aanmerking  voor een zakelijk abbonement. Kvk- nummer is op mijn adres aanwezig 

 

Reageer