Beste KPN Forumleden,
Ik wil graag mijn ervaring delen en hoop op jullie hulp. Vorig jaar ben ik overgestapt van Vodafone en Ziggo naar KPN voor al mijn mobiele, internet- en tv-diensten, met behulp van de overstapservice.
Helaas verliep de installatie van het internet niet helemaal vlekkeloos vanwege problemen met het aansluiten van glasvezel naar mijn woning. Dit resulteerde in meerdere keren uitstel, waarbij ik zelf actief moest achterhalen wanneer de aansluiting plaats zou vinden (Glaspoort).
Toen de aansluiting uiteindelijk werd voltooid, begon KPN direct met het in rekening brengen van kosten, zonder rekening te houden met het opzeggen van mijn abonnement bij Ziggo. Dit heeft geleid tot dubbele kosten voor de huidige maand plus één extra maand.
Ik heb geprobeerd dit probleem op te lossen met KPN, maar tot nu toe hebben zij geen bevredigende oplossing kunnen bieden. Nu heb ik vernomen dat er wellicht wel gepaste oplossingen mogelijk zijn via dit forum. Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt voor jullie tijd en assistentie.
Â
Mvg
Tepan
Â
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineel