Beantwoord

Overzicht van oude contracten van voor 2017 ontvangen

  • 7 May 2024
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Hallo, ik wil mijn oude contracten opvragen. ik heb dit per brief gedaan zoals in andere topics is aangegeven. 

vandaag hen ik een mail ontvangen met een overzicht. dit is mijn abonnement vanaf 2017.

Hoe kan ik een overzicht krijgen van de abonnementen voor 2017.

 

graag hoor ik van u.

icon

Beste antwoord door Noordzee 7 May 2024, 18:08

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Even bellen met 0800 0402 en naar de afdeling Collections vragen @roberttennapel 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hallo, ik wil mijn oude contracten opvragen. ik heb dit per brief gedaan zoals in andere topics is aangegeven. 

vandaag hen ik een mail ontvangen met een overzicht. dit is mijn abonnement vanaf 2017.

Hoe kan ik een overzicht krijgen van de abonnementen voor 2017.

 

graag hoor ik van u.

Dat gaat niet, het wettelijke bewaartermijn volgens de AVG is 7 jaar.
KPN bewaard de contracten / facturen volgens de AVG, maximaal 7 jaar.
Na het wettelijke bewaartermijn wordt alles verwijderd uit de database van KPN.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @roberttennapel ,

Je kunt er vanuit gaan dat KPN jou alle informatie heeft verstuurd welke er nog is. 
Er is een bewaartermijn van vijf jaar. 

Moderator Lisa schreef in een eerder topic al dit: 

Wij hebben een bewaartermijn van 5 jaar wat betreft contracten. Ik schat de kans klein dat wij contracten ouder dan 5 jaar in de systemen hebben staan. Afijn, nooit geschoten is altijd mis. 

Als het puur en alleen gaat om de contracten, kan je het beste, zoals Noordzee al aangeeft, schriftelijk een verzoek sturen naar:  KPN Mobiel T.a.v. CMU/team 1 Inzake opvragen dossier Postbus 13500 9700 EG Groningen. 
Dit is alleen mogelijk voor contracten van nieuwe aansluitingen (bewaartermijn 5 jaar) (en voor verlengingen (bewaartermijn 6 maanden))! Een kopie van het contract mag alleen opgevraagd worden door de contractant en verzonden worden naar het contractantadres dat op het contract staat.

 

bron: 

 

Reputatie 7
Badge +9

Contracten lees ik verschillende berichten over 5 tot 7 jaar, en facturen is 7 jaar.
https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/btw/administratie_bijhouden/administratie_bewaren/

Reageer