Beantwoord

Per ongeluk twee buitenlandbundels aangezet

  • 17 May 2024
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik heb per ongeluk 3 keer de buitenland bundel van 10Gb VSCAN aangezet voor 25 euro. Ik had er natuurlijk maar 1 nodig. Dus hoe kan ik nu die 2 extra uitzetten en geld terug krijgen? 
groet Diederik 

icon

Beste antwoord door RBxx 17 May 2024, 20:28

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Een geactiveerde bundel kan je niet annuleren, alleen als de bundel ongebruikt is en verlopen na 31 dagen kan het aanschafbedrag worden teruggeboekt als ik het goed herinner. Je moet dus na 31 dagen hier terug komen met het verzoek. (Laat een moderator wel even bevestigen of mijn herinnering klopt) 

Vul alvast jouw profiel in, dan kan een KPN moderator meekijken. De gegevens in het profiel zijn alleen te zien door jou en KPN medewerkers.

Reputatie 7
Badge +21

Een geactiveerde bundel kan je niet annuleren, alleen als de bundel ongebruikt is en verlopen na 31 dagen kan het aanschafbedrag worden teruggeboekt als ik het goed herinner.

 

Hoi @Diederik1000 

Ai, dat is een vervelende gebeurtenis.

Een bundel die geactiveerd is kan inderdaad niet worden geannuleerd, ook niet door KPN.
Je zal moeten wachten totdat die bundel vanzelf (en ongebruikt) afloopt na 31 dagen. 

Neem t.z.t. contact op met KPN op 0800-0402, die kunnen besluiten de (ongebruikte) bundel te crediteren. Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur, zaterdag tot 17.00 uur.

Ik verwacht dat een moderator hetzelfde advies zal geven, maar dat zal een dag of wat kunnen duren.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Diederik1000, welkom! Het klopt helemaal wat RBxx zegt: neem hiervoor even contact op met de telefonische klantenservice, met de vraag of een vergoeding van de bundel mogelijk is. Het uitzetten van de bundel kunnen wij helaas ook niet eerder doen, excuses daarvoor!

Reageer