Beantwoord

Spotify Premium bij overstappen naar glasvezel, blijf ik dit gratis behouden?

  • 7 May 2024
  • 4 reacties
  • 28 keer bekeken

Hallo

 

binnenkort komt bij mij glasvezel in huis van glaspoort. Ik ben al 45 jaar trouw lid bij KPN . als ik overstap naar glasvezel blijft mijn abonnement dan gelijk? spotify free en mobiel , vast internet en tv tegen dezelfde voorwaarden?  en geldt voor mij dan toch jullie aanbod verlengen voor 2 jaar en ontvang 6x10 euro korting?  dank voor jullie antwoord

gr wim

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 9 May 2024, 11:24

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +19

Aan het abonnement veranderd helemaal niets tenzij u iets veranderd. Dus ook de prijs veranderd niet.

Joep

dankjewel, kan ik dan nu al kiezen voor de optie 6 maanden lnag 10 euro of wacht ik beter totdat de glasvezel binnen ligt? dat zou eind juni  zijn volgens de planning.

gr wim

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u nu een Alles-in-1 Standaard of Premium abonnement? En u denkt dat u gratis Spotify heeft?

Dan zal ik u maar even uit de droom helpen: Spotify is helemaal niet gratis. Een vergelijkbaar abonnement zonder "gratis" Spotify is 10 euro goedkoper. Dus u betaalt er gewoon voor.

Reputatie 7

Hoi @WilhelmG, het hangt er een beetje vanaf wat voor abonnement je nu hebt. Als je een ouder abonnement kan het zijn dat het niet meer mogelijk is om die te behouden bij de overgang naar glasvezel. Bij het aanpassen van het abonnement kan je zien of het gratis blijft, of dat het een betaalde extra wordt. Ik weet niet wat voor abonnement je nu hebt, dus ik kan het zo niet vertellen.

Reageer