Vraag

Voor 12 maanden verlengd maar er staat 24 maanden

  • 28 April 2024
  • 14 reacties
  • 123 keer bekeken

Hallo ik heb 12 maand verlengd en nu staat er 24 maand. Incorrect. Aanbieding was voor 12 maand. Dit wil ik niet. Zie screenshot van aanbieding. Ik zag zojuist dat er opeens 24 maand van gemaakt is.


14 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Zolang je nog binnen de bedenktijd zit, kun je jouw wijziging van het abonnement per direct laten beëindigen. 

Bel hiervoor gratis met de klantenservice van KPN op 0800-0402. Spreek nadat de Voice respons stem heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:


Opzeggen en je wordt direct doorverbonden met de afdeling opzeggingen en contractbeheer.

Een medewerker van deze afdeling kan dan jouw internet abonnement voor je opzeggen, waarvan je vervolgens een bevestiging per e-mail ontvangt.

Deze afdeling is bereikbaar:

  • Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag en feestdagen gesloten.

Het wijzigen/opzeggen van je abonnement kan niet via het forum! 

Badge +19

Bel daarvoor de klantenservice 0800-0402.  Doe dat in ieder geval binnen 14 dagen na contractdatum zodat de boel geannuleerd kan worden. 

Als het niet gecorrigeerd wordt ontbind ik wegens dwaling.

Zolang je nog binnen de bedenktijd zit, kun je jouw wijziging van het abonnement per direct laten beëindigen. 

Bel hiervoor gratis met de klantenservice van KPN op 0800-0402. Spreek nadat de Voice respons stem heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:


Opzeggen en je wordt direct doorverbonden met de afdeling opzeggingen en contractbeheer.

Een medewerker van deze afdeling kan dan jouw internet abonnement voor je opzeggen, waarvan je vervolgens een bevestiging per e-mail ontvangt.

Deze afdeling is bereikbaar:

  • Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag en feestdagen gesloten.

Het wijzigen/opzeggen van je abonnement kan niet via het forum! 

Ik ga niet bellen. Tijdsverpilling. Niet kunnen mailen maakt dat ik gewoon zo doe. Vind die hele aanbieding al bedrog, 12 en 24 maand, je vergist je snel omdat ze nalaten te melden dat je na 12 maanden moet betalen voor tv, dus 12,50 gefopt.

Reputatie 7
Badge +6

Je bereikt niets met zinloze dreigementen. Je zult zelf telefonisch contact moeten opnemen met KPN. Via het forum wordt er niets voor je aangepast.

Succes! 

Badge +19

Als je niets van je laat horen kan er ook niets aangepast of geannuleerd worden. Die keuze is aan jou.

Ik ga niet bellen. Tijdsverpilling.

Dan zit je er 24 maanden aan vast.

Wel bellen = verlengen annuleren. Abonnement wordt dan weer als voor deze handeling. 

Aan jou de keuze...

En er dwaalt niks. Er loopt momenteel een actie waarbij je je huidige abonnement kunt verlengen. Dat is met 2 jaar en de eerste 12 maanden korting. 

 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

Reputatie 7
Badge +24

Wat ik daar op die schermafdruk zie is een aanbod voor nieuwe klanten. Bestaande klanten die verlengen krijgen dat normaal gesproken niet. Wat heeft u per mail toegezonden gekregen? Kunt u daar ook een schermafdruk van plaatsen?

Als je niets van je laat horen kan er ook niets aangepast of geannuleerd worden. Die keuze is aan jou.

De app geeft aan dat als ik niet wil bellen ik dit moet doen dus. Vandaar. 

Ik ga niet bellen. Tijdsverpilling.

Dan zit je er 24 maanden aan vast.

Wel bellen = verlengen annuleren. Abonnement wordt dan weer als voor deze handeling. 

Aan jou de keuze...

En er dwaalt niks. Er loopt momenteel een actie waarbij je je huidige abonnement kunt verlengen. Dat is met 2 jaar en de eerste 12 maanden korting. 

 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

Dwaling is de juiste conclusie omdat het aanbod maakt dat ik dacht 12 maanden contract re krijgen terwijl het 24 zou zijn. Dat is een ontbindingsgrond voor een overeenkomst niet begrensd door een termijn canuit de overeenkomst

Wat ik daar op die schermafdruk zie is een aanbod voor nieuwe klanten. Bestaande klanten die verlengen krijgen dat normaal gesproken niet. Wat heeft u per mail toegezonden gekregen? Kunt u daar ook een schermafdruk van plaatsen?

Die geeft een contractduur van 24 maanden aan. Ik lees normaal die onzinmails niet, nu keek ik tarief na. 

Reputatie 7
Badge +9

Persoonlijk zou ik ff bellen, maar u moet doen wat u zelf wilt natuurlijk.
Let wel op, dat het uiteindelijk contract in de mail juridisch bindend is en niet een screenshot.

Persoonlijk zou ik ff bellen, maar u moet doen wat u zelf wilt natuurlijk.
Let wel op, dat het uiteindelijk contract in de mail juridisch bindend is en niet een screenshot.

Er zal wel op deze thread gereageerd worden. Ik ben niet boos op kpn. Vind het een raar gedoe met die chatbot. Juridisch red ik me wel. Er zal vast een programmafoutje zijn met die aanbieding. Kpn is geen raar bedrijf maar die marketing is misleidend. Snap werkelijk niet waarom er 24 maand contractduur in de app staat en die mail. Raar en ook raar dat je niet gewoon kan mailen. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @1234567890abcdw, welkom hier. 

 

Ik lees normaal die onzinmails niet, nu keek ik tarief na. 

Ik vraag dit met alle respect, waarom zou je dat niet doen? Persoonlijk lees ik altijd de bevestiging van een bestelling die ik plaats. Maar zit je nog binnen de 14 dagen? Dan:

Zolang je nog binnen de bedenktijd zit, kun je jouw wijziging van het abonnement per direct laten beëindigen. 

Bel hiervoor gratis met de klantenservice van KPN op 0800-0402. Spreek nadat de Voice respons stem heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:


Opzeggen en je wordt direct doorverbonden met de afdeling opzeggingen en contractbeheer.

Een medewerker van deze afdeling kan dan jouw internet abonnement voor je opzeggen, waarvan je vervolgens een bevestiging per e-mail ontvangt.

Deze afdeling is bereikbaar:

  • Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag en feestdagen gesloten.

Het wijzigen/opzeggen van je abonnement kan niet via het forum! 

Bel dus alsjeblieft met ons! 

 

Reageer