Hallo,
Ik heb eigenlijk maar éen vraag. Waarom zijn zaken TOE voegen aan een abonnement, zoals entertainment of (betaalde) services, een kwestie van twee keer klikken, mailtje krijgen, bevestigen, klaar.
Maar wanneer ik iets wil verwijderen, of van een abonnement wilt verwijderen zodat ik minder (betaalde) KPN diensten afneem, een enorm gezoek en lastig om te regelen?
Als ik op de pagina entertainment toevoegen of verwijderen kijk, staat er zelfs bij alle onderwerpen een tekstje onder, behalve bij hetgeen wat ik zoek, ‘entertainment aan of uitzetten’ zelfs helemaal niks. sorry maar dat is een beetje weird.
Ook lukt het met geen mogelijkheid om het disney+abonnement te activeren, want als ik met mn kpn id inlog, waarmee ik dus ook ingelogd ben op dit forum, zegt de disney app: verkeerd wachtwoord.
Ik heb nu twee disneyaccounts, een op mobiel en een op thuis, die ik allebei niet geactiveerd krijg, maar ook niet uitgezet, omdat er niets gebeurt als ik klik op ‘entertainment aan of uitzetten.
Absoluut irritirri, en ik word toch al zo moe van al die accounts en wachtwoorden en recaptcha’s en codes en bevestigingen via mail of sms en foutmeldingen en emailadressen en vingerafdrukken en iris scans en gezichtsherkenning, etc etc etc etc.
Waarom moet alles zo moeilijk en vooral altijd in het ‘nadeel’ van de klanten.
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineel