Vraag

Al 2 weken storing na storing, en het werkt nu weer niet

  • 4 May 2024
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

Al bijna twee weken storing op storing. Soms wel vier maal per dag. Vanochtend zou het probleem, de laatste storing na  “ca 30 uur geen internet” opgelost zijn. Men geeft ook aan in de app dat de storing opgelost zou zijn. Ja, ik heb de router al diverse malen van het stroom gehaald. Wanneer heb ik weer internet en wanneer kan ik weer thuiswerken? Heb nog altijd geen internet!

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Even bellen met 0800 0402, voor niet-werkende diensten 24/7 bereikbaar @Sponsrob 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Sponsrob, zo'n langdurige verstoring van de verbinding is natuurlijk super onhandig. Zeker met thuiswerken. Voor storingen kun je altijd bellen met ons gratis nummer 0800-0402. Indien nodig kan er dan een monteur aangestuurd worden om jouw verbinding te fixen. 

Dank voor de reactie. De monteur heeft het probleem opgelost (in de verdeelkast een straat verderop). Na 10 dagen storingsmeldingen van KPN via SMS, blijf ik het toch bijzonder vinden dat je dan als klant moet bellen om een monteur in actie te krijgen. Maar goed de € 16,- vergoeding maakt de 14 dagen shit weer goed 🥲

Reputatie 7
Badge +19

Dat had in dit geval zeker beter gekund @Sponsrob. In ieder blij om te lezen dat de monteur alles weer goed werkend heeft gekregen. 

Reageer