Vraag

Gebeld door +31850750070, vermoedelijk spam?

  • 7 May 2024
  • 3 reacties
  • 87 keer bekeken

Goeden middag,

Op 30 april ben ik super geholpen door de kpn monteur. Alles werk naar behoren, alles is goed afgelopen geen verdere problemen. 

Op 2 mei gebeld door het nummer +31850750070 dat  er een kruising is in de glasvezel wat verholpen moet worden. Deze vrouw kon precies benoemen dat de monteur geweest was waar ik woon etc. Dus zodoende het vertrouwen erin en een afspraak gemaakt voor vandaag 7 mei. Toch alle dagen een raar onderbuik gevoel dat het niet klopt.

Geen bevestiging mailtje niks ook niet in mijn kpn iets kunnen vinden. Contact opgenomen met kpn zelf. Klantenservice gesproken ook die kunnen niks vinden over de afspraak van vandaag. 

Meer mensen  die hierdoor gebeld zijn of meer weten?

 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Celeste3. Welkom op het KPN Forum! Dit nummer komt mij niet bekend voor. Staat er in de bon van de monteur (30 april) iets over een kruising? Is er gisteren nog een monteur bij je langs geweest? 

Ja er stond in kruising verholpen.

En er is geen monteur langs geweest gisteren.

Als je het nummer belt wordt er wel kpn benoemd in het bandje wat ze afspelen.

 

Reputatie 7
Badge +21

Gelukkig was het probleem al verholpen en was een tweede monteursbezoek een beetje overbodig. Als je in de toekomst toch nog problemen ervaart met jouw verbinding, dan kan je altijd nog contact opnemen met onze klantenservice.

Reageer