Half januari heeft VolkerWessels ons huis aangesloten op het pas aangelegde glasvezelnetwerk in Barendrecht. De monteurs hebben netjes een kabel door de kruipruimte aangelegd en een kastje in onze meterkast geïnstalleerd. Echter merkten ze op, dat er geen signaal in de kabel naar ons huis zat. Maar ze zouden hiervan melding maken en dit zou dan opgelost worden.
Sindsdien heb ik de KPN een aantal keren aan de lijn gehad hierover maar zij verwees mij door naar VolkerWessels, die dan een opdracht kon aanmaken. Enfin: VolkersWessels heb ik ook een aantal keren aan de lijn gehad en een maand geleden hebben ze naar eigen zeggen een spoedopdracht voor aangemaakt. Tot nu toe niets meer vernomen. En nu lees ik in de krant dat de oude telefoonlijnen van KPN worden afgesloten op de adressen waar glasvezel is aangelegd.
Het lijkt erop dat wij dus binnenkort geen internetaansluiting meer hebben, want niemand heeft zin om de boel in orde te maken. Kan ik wellicht zelf een derde partij inschakelen die de boel doormeet en die voor ons oplost? Of is er een andere manier om KPN of VolkerWessels aan te sporen om dit op te lossen?
Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem
Bekijk origineel