Vraag

Ik kan volgens postcodecheck geen KPN aansluiting meer aanvragen?

  • 29 April 2024
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Een jaar of 2 geleden hier een topic geplaatst over het aanvragen van KPN, nu toch maar weer eens aan het kijken naar mogelijkheden.

 

Als ik nu mijn postcode invoer op de kpn website geeft hij aan dat er geen netwerk aangelegd kan worden, dit terwijl meerdere buren in dezelfde straat wel gewoon KPN hebben. Ook is er geen mogelijkheid tot glasvezel. Ik woon wijk tegen het centrum aan waar altijd al KPN leidingen/kabels hebben gelegen en nog steeds liggen. Echter zijn de huizen in 2015 afgebroken en opnieuw gebouwd en heb ik toen niet bij de bouw een IS/ra aansluiting aangevraagd. 

 

Voorheen kon ik wel gewoon een abonnement aanvragen. Is dit een fout bij KPN? Zelfs een vaste lijn kan ik niet aanvragen.

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Je zou bij kpnnetwerk een haalbaarheidsonderzoek kunnen laten doen @Danny82 , is gratis, zie onderstaande link:

https://netwerk.kpn.com/haalbaarheidsonderzoek/

Reputatie 7
Badge +24

Echter zijn de huizen in 2015 afgebroken en opnieuw gebouwd en heb ik toen niet bij de bouw een IS/ra aansluiting aangevraagd. 

Er had toen gewoon via mijnaansluiting.nl een nieuwe aansluiting aangevraagd moeten worden. Dat kan nog. En is denk ik de enige manier om een aansluiting te krijgen.

Reputatie 7
Badge +13

@Danny82 Vreemd. Ik zou dan even bellen met 0800-0402 dan kijken mijn collega's dat voor je na. 

Reageer