Vraag

Internetsnelheid is te laag

  • 6 January 2019
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Wij gebruiken het KPN compleet pakket. Bij metingen via de app constateer ik dat ik slechts 17 Mbps aan internetsignaal in huis heb, waar dit volgens mij veel meer zou moeten zijn. Weet iemand hoeveel Mbps bij het compleet pakket hoort?. Volgens KPN zou ik maximaal 103 Mbps binnen kunnen krijgen op mijn adres.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Marja17, hoe heb je de snelheid gemeten, weet je zeker dat het niet om MBps gaat i.p.v. Mbps?
Je kunt zelf in MijnKPN nagaan hoeveel Mbps bij jouw internetpakket hoort.
Reputatie 7
Badge +20
@Marja17 Ik kijk natuurlijk graag even met je mee om de situatie iets op te helderen. Daarvoor heb ik wel je gegevens nodig, dus de eerste vraag is of je je jouw KPN Forum profiel wil voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.)

Daarbij wil ik nog een aantal dingen weten. Heb je deze meting gedaan met onze eigen speedtest? En ook de vraag: hoé heb je deze metingen gedaan? Is dit via een bekabelde verbinding of via wifi? Om een goed beeld te krijgen van de situatie is het belangrijk dat je dit bekabeld meet. Via wifi zal je verbinding iets minder snel en stabiel zijn.
Reputatie 7
Badge +20
Dag Marja17. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Als je mijn hulp nog nodig hebt zie ik heel graag een reactie op mijn vorige bericht. 🙂

Reageer