Vraag

Mijn snelheid zou gratis worden verhoogd maar gaat niet door omdat ik abonnement heb gewijzigd

  • 8 May 2024
  • 4 reacties
  • 116 keer bekeken

11 april brief ontvangen "sneller internet voor jou" van 200Mbit/s naar 1Gbit/s.

19 april klantenservice gebeld voor verandering abonnement met TV+ .

Ook vermeld dat als de verandering consequenties zou hebben voor de snelheidsverhoging. dat ik danĀ  TV+ niet wilde hebben (Dit gesprek heb ik opgenomen).

Volgens de dame van de klantenservice had dit GEEN invloed op de snelheidsverhoging.

Nu 8-5-2024 krijg ik te horen dat "sneller internet voor jou" niet meer voor mij geld i.v.m abbo. wijziging.

Dus 19 april ben ik misleid door de klantenservice van KPN.

Wat kun je hier aan doen?

Ik heb 10 jaar een abonnement bij KPN en denk op dit moment niet dat ik nog veel langer dan 11jaar bij KPN blijf, ben boos en voel me bedonderd.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hier kunt u niets aan doen. Zo'n gratis snelheidsverhoging is alleen geldig voor het oude contract. Zodra er iets gewijzigd worden vervalt het. De enige die echt beter word van die gratis snelheidsverhoging is KPN zelf. Want die houd de klant hiermee in een soortĀ houdgreep. Want je kan bijna niets meer zonder dat het vervalt.

Is het nieuwe TV+ abonnement voor u niet goedkoper dan het oude abonnement?Ā 

Reputatie 7
Badge +11

Ook ben je nuĀ je gratis licenties voor KPN Veilig kwijt @HSLOOĀ 

Ā 

@Nick83Ā  dat kan wel zo zijn maar hadden ze dit niet moeten vertellen bij het telefoongesprekĀ en zekerĀ omdat ik hierĀ specifiek naar gevragen heb.

Ik zou anders het nieuwe abbo zeker niet afgesloten hebben wat ik in het telefoongesprek ook vertelde.

@N.N.Ā  dat gebruik ik toch niet, dus dat vind ik minder erg.

Reputatie 1

Heb ooit bij een ā€œik ga weg bij KPN tenzijā€¦ā€ telefoon gesprek een korting van 5 euro gekregen.

Omdat we zo blij met jou zijn zou die recente upgrade naar 1 Gb mij niets kosten. Dus wel!

Vanwege de upgrade verviel mijn korting van 5 euro en moest ik voor deze ā€œupgradeā€ ineens 5 euro mĆ©Ć©r per maand betalen. Volgens de helpdesk stond deze korting in de boeken als ā€œentertainmentā€ korting. Aangezien ik geen entertainment optie in mijn abonnement had verviel die korting. Wanneer je alleen na het laatste stukje kijkt is dat terecht.Ā 
Dankzij dit kado van KPN nu internet gedowngraded zodat ik die 5 euro weer terug heb.
Volgende keer kijk ik beter uit mā€™n doppen bij een ā€œkadoā€ šŸ˜‰Ā 

Reageer