Vraag

Nieuwbouw appartement aansluiten op het glasvezelnetwerk

  • 29 April 2024
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

Mijn zoon heeft sinds 14 maart een appartement, nieuwbouw. Er is glasvezel aangelegd tot aan de deur en hij moet nu wachten op een afspraak met de monteur om deze door te trekken naar de woning. Daar is nog steeds het wachten op. Volgens een medewerker van het KPN netwerk is hier een speciale afdeling Nieuwbouw voor maar die is voor cliënten niet bereikbaar. Alleen zij kunnen een bericht doorzetten waarna het afwachten is, ze kunnen dezelfde dag bellen of over een maand. De oplossing is een digitenne kastje met 20 zenders, de TV die bij de aanbieding zat wordt ook nog niet geleverd. M.a.w, zoek het maar uit, ze hebben je als klant binnen gehaald en dan houdt alle service op. Zeer slechte, onduidelijke communicatie. Er lijkt van planning geen enkele sprake te zijn. Is er nou écht geen oplossing, behalve overstappen naar Ziggo want die monteurs zijn de hele dag bezig in de flat? 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Rotterdamus, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Snap oprecht heel goed dat jij en je zoon graag willen weten wanneer hij precies gaat worden aangesloten op glasvezel. Helaas kan ik jullie daarin ook niet voorzien van de gewenste duidelijkheid, het spijt me. KPN Netwerk is verantwoordelijk voor de planning en aanleg van het glasvezelnetwerk en hier hebben wij simpelweg geen zicht op. Mocht het jullie echt te lang gaan duren, dan zou ik gezien de situatie heel goed kunnen begrijpen dat er naar andere opties wordt gekeken. Maar natuurlijk hoop ik dat jullie zo snel mogelijk de gewenste duidelijkheid krijgen🙏🏻

Reageer